Medijska strokovnjakinja Sandra Bašič Hrvatin je v pogovoru za zurnal24.si dejala, da je TV3 nekakšen "koncentrat" zgodbe na tem področju.
"Če imate vi sistematično politiko, ki traja leta in leta, potem se stvari tako obrnejo. Največji problem je, da govorimo o frekvencah, ki so last vseh ljudi tukaj, in da se je to podeljevalo tako, kot se je podeljevalo," pravi Bašič Hrvatinova in dodaja, da so bile frekvence po osamosvojitvi države podeljene z namenom, da dobijo gledalci možnost do dostopa različnih televizijskih programov.
"In frekvenca tej televiziji je bila podeljena, da ponudi nekaj drugega. Če pogledate zgodovino TV3, ta veliko pove o tej državi."
Ni strategije na področju medijev
Strokovnjaka za medijske študije Marka Milosavljeviča ukinitev TV3 ne preseneča, če upoštevamo, da Sloveniji ob pomanjkanju ključnih regulacijskih mehanizmov še vedno ni uspelo razviti strategije na področju medijev.
"To ne preseneča in verjetno se bo zaprl še marsikateri medij, je pa v primeru TV3 presenečenje toliko večje, ker gre za velikega medijskega akterja, saj navsezadnje gre za tretjo največjo televizijsko hišo pri nas," pravi strokovnjak in dodaja, da je "pri elektronskih medijih država tista, ki podeljuje frekvence in bi se morala že na začetku 90. let vprašati, koliko radijskih in televizijskih postaj prenese ta prostor".
Pogoji za monopol
V tem času je tako nastalo preveč radijskih in televizijskih postaj, po drugi strani pa so se po njegovih besedah pojavili tudi pogoji, v katerih so lahko nastali določeni monopoli.
"V preteklosti se to ni toliko pokazalo, ker je bil čas konjunkture, zdaj pa je seveda jasno, da se oglaševalski kolač še bolj osredotoča na največje akterje.
V tem smislu se bo prostor za marsikateri manjši medij še bolj stisnil, je pa zgovorno, da pri nas ne moreta preživeti niti dve TV hiši, in sicer zgovorno v smislu, kakšna stopnja obvladovanja trga se seveda pojavlja."
S tem se strinja tudi Bašič Hrvatinova, ki ob tem pravi, da imamo v Sloveniji klasično duopolno situacijo.
"To, kar se je dogajalo v 50. letih v drugih državah in kjer se je potem s podeljevanjem frekvence to zadevo nekako presekalo. Nič na tem svetu ni brezplačno. In nekdo mora to plačati. Oglaševanje je ključni vir prihodkov za večino medijev. Če imate neurejen položaj na tem trgu, potem imate težave. To so vsi ukrepi, ki jih mora sprejeti država, in država se v tem primeru svoji odgovornosti ne more odpovedati," opozarja medijska strokovnjakinja.
Mogoče poptv in kanal a, ampak rtv 1,2,3 zagotovo od tega ne bo pridobil novih gledalcev. In konec koncev za zakonsko pogojenim plačevanjem jih niti ne rabijo, eksistirajo z ali brez kvalitete...
kar na jok mi gre...ugasnilo bo več medijov...Kaj pa so delali ti novinarji?? Delali so po komandi politike ..in politika vas bo ugasnila?? Potem ste debilni...Rešitev je da začnete pisati,opravljati svoj posel po meri malega človeka...dokler ne dobite subvencij ,novih… ...prikaži več prostorov...no kaj želite??
Stvar je samo v reklamah in ničemur drugemu. Pa so se zajebal, ker reklam ne dobijo in tako tudi ne denarja. Oni bi najrajši ,da se prepove reklame nacionalki in da oni kasirajo za reklame na njihovi TV , med… ...prikaži večd raznoraznimi sto let starimi mehiškim jokavicam. Niste uspel in gotovo. Spokite , ne pa da obtožujete druge !