Podjetje Megrad je za zdaj ogradilo samo prvi del trase prihodnje Titove ceste, Grep pa je na pristojno ministrstvo že prijavil gradbišče. Na Mestni občini Ljubljana (MOL) zatrjujejo, da bodo dela začeli takoj, ko bodo vremenske razmere to dopuščale.
Delno gradbeno dovoljenje
MOL je pridobila samo gradbeno dovoljenje za prvo etapo prve faze gradnje Titove ceste med Tomačevskim krožiščem z uvozom na športni park Stožice in del ceste do križišča z Baragovo ulico in večino Baragove ulice. Gradbeno dovoljenje za ta, prvi del so pridobili 23. oktobra, za druge dele ceste, na katerih MOL že ima “pravico graditi”, pa postopek pridobivanja gradbenega dovoljenja, tako zatrjujejo, poteka.
Mestna občina LjubljanaZa infrastrukturo v javnem interesu je pridobivanje gradbenega dovoljenja po etapah možno.
Gradnja vse ceste in infrastrukture bo sicer stala okoli 19,5 milijona evrov, plačana pa bo iz komunalnih prispevkov za Vegradov študentski kampus in za športni park Stožice ter na podlagi sporazuma mesta z Darsom za odsek Titove ceste od krožišča Kranjčeve ulice do krožišča pri Žalah.
Razlastitev od leta 2008
Vseh zemljišč pa MOL še ni pridobila. Na Upravni enoti (UE) Ljubljana Bežigrad tako že od konca leta 2008 poteka razlastitveni postopek za zemljišče družine Krušič. MOL zemljišč Krušičevih še ni kupila, ker se lastniki ne strinjajo z višino ponujene odškodnine. Na UE Ljubljana Bežigrad so povedali, da je uvedba razlastitve postala dokončna novembra lani, torej šele leto po vlogi. “Postopek je trenutno v fazi ugotovitvenega postopka,” pojasnjujejo na UE Ljubljana, kjer zaključka razlastitve ne morejo napovedati.
Most. Pot spominov in tovarištva (PST) za Bežigradom bo po dograditvi Titove ceste potekala po mostu, ki ga bodo zgradili nad novo vpadnico. Most bo dolg 58 in širok štiri metre.
Na Okrajnem sodišču v Ljubljani pa poteka razlastitveni postopek za zemljišče vrtnarije Ravnikar. “Problematika selitve vrtnarije Ravnikar je rešena toliko, da je znana lokacija, kamor naj bi se preselila, s čimer se Ravnikarjevi strinjajo,” pojasnjujejo na MOL.
Preselili naj bi se v bližino zdajšnje vrtnarije, na območje porušenega barakarskega naselja, dobrih štiri tisoč kvadratnih metrov svojih zemljišč pa zamenjali za dobrih 5.500 kvadratnih metrov mestnih.
Vendar se tudi oni ne strinjajo z višino odškodnine, ki jim jo MOL ponuja za zemljišča, rastlinjake in hišo. Na MOL pravijo, da zahtevajo odškodnino tudi za rastlinjake, ki so jih postavili na črno in za katere je bila že leta 2001 izdana odločba za rušenje.
Župan Zoran Janković kljub vsemu še vedno zatrjuje, da bo del ceste, ki je potreben za dostop do športnega parka Stožice, končan do 30. junija letos.