Štirje uporabniki parkomatov v Ljubljani in Kranju so uredništvu Žurnala sporočili, da so imeli v zadnjih dveh mesecih težave s plačevanjem parkirnine s sistemom Moneta. “Poskusil sem štirikrat, nato pa obupal,” je povedal Kranjčan.
Mobitel
Pri parkomatih v Kranju so težave uporabnikov pogosto posledica spremenjenega postopka, saj v preteklosti po vzpostavitvi klica z mobilnim telefonom tega ni bilo treba prisloniti ob terminal. Uporabniki tega niso vajeni, so pojasnili pri Mobitelu. Vendar bralec iz Kranja zatrjuje, da je telefon pravilno prislonil k terminalu.
Mobilniki morajo biti glasni
V Ljubljani je bralki parkirnino na Levstikovi ulici uspelo plačati po treh neuspelih poskusih, drugi pa na Kersnikovi sploh ne. “Proizvajalcem terminalov za kartico urbana smo že posredovali modele mobilnikov, na katerih smo zaznali težave, in sicer z namenom vnovičnega testiranja,” so povedali pri Mobitelu. “Uporabnik mora preveriti tudi nastavitve glasnosti na svojem mobilniku – pri določenih modelih smo namreč ugotovili, da je treba zvišati glasnost mobilnika, da je komunikacija s terminalom uspešna,” so še pojasnili. Uporabniki morajo biti pozorni tudi na zeleno lučko na terminalu.
V bližnji prihodnosti načrtujejo nadgradnjo, ki bo temeljila na neodvisni komunikaciji plačilnega terminala. Tako se bo skrajšal čas posamezne transakcije, hkrati pa se bo zmanjšala možnost napak. Kot še pojasnjujejo, je tehnična rešitev že pripravljena, na vrsti pa so testiranja in nadgradnja terminalov.
61
ogledov
Težave z Moneto na parkomatih
Kmalu plačevanje parkirnine z Moneto krajše in z manj napakami.
Najprej preverimo, ali gre za nepravilno uporabo, napako sistema Moneta ali napako sistema kartice urbana, na katero je Moneta v Ljubljani vezana.