Ne preberejo navodil
Sodeč po raziskavi družbe Gadget Helpline 64 odstotkov moških in 24 odstotkov žensk, ki kličejo na servis za pomoč, prej niti ne prebere navodil. 12 odstotkov moških in 7 odstotkov žensk mora le vključiti kak kabel ali prižgati neko storitev, in njihov problem je rešen.
Družba je v raziskavo vključila 75.000 klicateljev, ki so pomoč iskali od konca septembra do konca oktobra. Sicer pa jih za pomoč v Veliki Britaniji kliče vsaj 120.000 ljudi, večina ima več kot 35 let.
Ženske več časa na telefonu
Ugotovili so še, da ženske preživijo 32 odstotkov več časa na telefonu kot moški, a 66 odstotkov uslužbence raje govori z moškimi.
Po mnenju psihologinje Joanne Bawe moški dojemajo tehnologijo kot nekaj, kar je treba razumeti, ženske pa motivacijo za razumevanje najdejo le v stvareh, ki jim koristijo.
Težavni novi produkti
Na servisih imajo največ dela ob ponedeljkih. Kar nekaj uporabnikov si želi, da bi različni servisi med sabo komunicirali in si izmenjavali probleme. Precej težav uporabnikom predstavljajo novi produkti.
Vodja projekta Crispin Thomas ne verjame, da so novejši produkti bolj zahtevni, temveč da se od njih pričakuje, da bodo bolj zmogljivi. "Splošno gledano, gre v prodajo le okoli pet odstotkov naprav z napako, kupci pa pridejo zamenjati med 15 in 20 odstotki produktov."
6
ogledov
Težave rešujemo drugače
Moški in ženske imajo različne pristope k reševanju težav na področju tehnologije.