Ne glede na vrsto povezave s spletom je vodilni ponudnik tovrstnih storitev Telekom Slovenije, saj ga je kot svojega ponudnika internetnih storitev oktobra letos navedlo 39 odstotkov anketiranih, kažejo rezultati pred kratkim objavljene raziskave Apeka.
To je sicer manj kot lani, ko je bil delež Telekoma Slovenije 45 odstotkov, piše v letošnji izdaji poročila o raziskavi mesečnih izdatkov gospodinjstev za storitve elektronskih komunikacij.
Na drugo mesto se je, kot omenjeno, zavihtel T-2; delež se mu je od lanske do letošnje raziskave povečal z 12 na 16 odstotkov. Sledita Telemach, ki se mu je delež povečal s 14 na 15 odstotkov, in Amis. Temu se je delež zmanjšal s 16 na 14 odstotkov.
Internet v 76 odstotkih gospodinjstev
Možnost dostopa do interneta ima sicer dobre tri četrtine oziroma 76 odstotkov gospodinjstev v Sloveniji. Med uporabniki je najbolj razširjen širokopasovni dostop do interneta.
Oktobra predlani je sicer imelo širokopasovno povezavo s spletom 58 odstotkov gospodinjstev, letos pa je ta delež upadel na 54 odstotkov. Brez širokopasovne povezave je 11 odstotkov gospodinjstev (lani 10 odstotkov), prav toliko vprašanih pa ni vedelo, kakšen dostop uporabljajo.
Menjajo zaradi hitrosti
Dobra tretjina (34 odstotkov) uporabnikov že ima izkušnjo z menjavo ponudnika internetnih storitev. Ključni dejavnik izbire je velika hitrost interneta (navede jo 50 odstotkov uporabnikov), kot pomembna dejavnika pa se izkažeta še cena (33 odstotkov) in kakovostna storitev (31 odstotkov).
Dobra petina (22 odstotkov) uporabnikov je za hitrejši internet pripravljena plačati višji znesek, ki bi bil v povprečju 11,50 evra. Glavni razlog za dodatno neplačilo je še vedno dejstvo, da gospodinjstva hitrejšega interneta ne potrebujejo.
Brez pomoči države Telekomu nikoli niti uspelo ne bi, ker na tak način in s takšno ponudbo, ne moraš prepričati uporabnikov. Zakaj pa vedno več ljudi zapušča Telekom in hodijo h konkurenci? Ta ko pri mobilni telefoniji kot tudi pri… ...prikaži več internetu. S takšno ponudbo in s takšnimi cenami na trgu ne moreš uspeti. In vse kar povedao na zagovor o višjih cenah so njihove premium storitve, kar je pa seveda zavajujoče. Konkurenca za iste oz. celo boljše računa bistveno manj...
ravno denarja nimajo....zato pa ni več Foxa, ker ga ne morejo plačat.... ;))
T-2 je postal uspešen v trenutku, ko so ga levičarski komunistični ostanki uspeli odtrgati iz cerkvene lasti. Ko so ga, je takoj dobil svež denar.Zelo zanimivo je bilo ( kar pa seveda ni opazil skoraj nihče v tem… ...prikaži več s socializmom možgansko opranem prostoru ), da so takoj po prevzemu ukinili Fox News, ki je znana desničarska ameriški televizija. Bog ne daj, da bi slovensko ljudstvo v podalpski greznici zvedelo, da obstaja tudi drugačen pogled na svet in ekonomijo :)