Predstavnik Generalne policijske uprave Robert Vehovec je ob predstavitvi dodatnega načina merjenja hitrosti dejal, da so policisti do zdaj hitrost na avtocestah merili s stacionarnimi merilnimi sistemi, sistemom Provida in z merilniki, ki so vgrajeni v policijska vozila.
"Zdaj pa uvajamo sistem laserskih merilnikov, ki so podprti z videosistemom, kar pomeni, da imamo za vsako prekoračitev hitrosti fotografijo. Laserski merilniki nam omogočajo, da hitrost na avtocestah merimo z nadvozov. Policisti na nadvozu lahko že s prostim očesom vidijo, da je nekdo v prometnem toku znatno hitrejši," pravi Vehovec. Takšnim voznikom bodo z nadvozov izmerili hitrost in to sporočili policistom na motorjih, ki nadzirajo promet na avtocestah.
Z laserskim sistemom ni možno izvajati masovnih meritev. Ta sistem so policisti uporabljali le na regionalnih in lokalnih cestah. V Sloveniji imamo sicer šest laserskih merilnikov in 18 stacionarnih merilnikov hitrosti. Vehovec je opozoril še, da neprilagojena hitrost ostaja poglavitni vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami. Letos je tako zaradi neprilagojene hitrosti umrlo 26 prometnih udeležencev, lani pa 45 ljudi.
26
ogledov
Streljali vas bodo z nadvozov
Slovenski policisti bodo tudi z nadvozov nad avtocestami hitrost voznikov merili z laserskimi merilniki.
Kazni in zakoni se sprejemajo samo zaradi butastih ljudi.Pametni tega ne potrebujemo.
Naslov v slogu Žurnala. Sicer pa je zadeva jasna: zakaj bi se odrekli denarju, ki ga lahko nakasiramo v imenu "varnosti," ki je pogosto najboljši izgovor za neumnosti prometnih "strokovnjakov." Privezovanje na zadnjih sedežih pressin privezovanje potnikov v avtobusu press.
V nemčiji ko skoraj na avtocesti lahko voziš neomejeno vsi vozijo lepo 110. In se vsake tok časa najde kaksen ki vozi 160 ali več... Torej mislim, da če bi bilo tukaj enako (samo za avtoceste in ne obvoznce) bi… ...prikaži več bilo manj prometnih nesreč in manj prekršov glede neuporabe pravilne varnostne razdalje itd.