"Ko smo v enega izmed odgovorov na vaše vprašanje zapisali, da je vrednost projekta ŠOUVIZIJA poslovna skrivnost, se je to nanašalo na naš dogovor s tretjo osebo, ki sodeluje pri tem projektu. Po vašem povpraševanju smo se z zunanjim partnerjem dogovorili, da vam omenjene podatke posredujemo," so nas obvestili iz študentske organizacije ŠOU v Ljubljani.
Razkrili so nam sledeče zneske: "Zapisali smo že, da je Študentski zbor ŠOU v Ljubljani ŠOUVIZIJI v letu 2009 namenil 40.000 evrov programskih sredstev, namenjena pa so bila predvsem kritju stroškov za avtorske in študentske honorarje, podjemne pogodbe ter drobni material. Spletno rešitev ŠOUVIZIJE, spletne televizije ŠOU v Ljubljani, je izdelala interaktivna agencija Renderspace, njena izdelava pa je stala 33.320 evrov. Posredujemo vam tudi podatek o sredstvih, ki jih je ŠOU v Ljubljani vložil v osnovna sredstva (tehnična oprema in oprema prostorov) – ta so znašala 33.200 evrov."
ŠOU v Ljubljani poudarja, da se želi izognili napačnemu razumevanju poslanstva spletne televizije Šouvizije – ta namreč ni ustvarjanje dobička, temveč izobraževanje mladih novinarjev in omogočanje, da pridobivajo praktične izkušnje v medijih, hkrati pa vsakodnevno izpostavljanje pomembnih in perečih študentskih vprašanj, s katerimi gledalce informira, ter vsebine, s katerimi jih zabava. "Šovizija kot taka tudi pripomore k pluralnosti v slovenskem medijskem prostoru," še dodajajo na študentski organizaciji.
26
ogledov
Šouvizija ni več poslovna skrivnost
Glede na 9. člen zakona o skupnosti študentov smo menili, da Šouvizija ne more biti poslovna skrivnost, in ŠOU v Ljubljani pozvali, naj razkrije vrednost projekta. Podatke so nam razkrili.