Medijski izziv. Koprčanka Jerica Haber je čez noč postala znana kot finalistka v šovu Slovenija ima talent. Breda Krajnc iz Lucije in Barbara Kožar iz Pirana pa nas nagovarjata prek televizijskih oglasov za blagovni znamki Activia in Ave. Vse tri so “običajne punce iz soseščine”, ki so izkoristile medijsko priložnost, da prek bitke za glasove postanejo prepoznavnejše, si pridobijo nove izkušnje ali pa se zgolj zabavajo.
Odskočna deska
Jerica Haber se je za nastop v priljubljenem šovu odločila zato, da bi jo opazili kot pevko. “Življenje se mi je zelo spremenilo, kličejo me novinarji, skorajda nimam več časa zase,” meni. Sicer pa je okolica njen podvig zelo dobro sprejela. “Za zdaj nimam nobenih slabih izkušenj,” pravi 28-letnica, ki sicer dela v administraciji na Znanstveno-raziskovalnem središču Koper.
Neprecenljiva izkušnja
“Izdelke znamke Activia uživam že dobro leto in sledim njihovim novostim na spletni strani; tako sem se odločila, da nastopim v njihovem nagradnem natečaju,” razlaga 35-letna Breda Krajnc.
Prek Facebooka je zbirala glasove podpore in prepričala komisijo, za nagrado pa je snemala oglas ter si prislužila enoletno uporabo citroëna DS3 in potovanje na Brač. “Zame kot piarovko je bila to neprecenljiva izkušnja, med drugim zato, ker so me profesionalci učili nastopanja pred kamero,” dodaja.
Zabavala se je
“Rada sodelujem vsepovsod, saj me to zelo zabava,” pa o sebi pravi 46-letna Barbara Kožar, ki nastopa v oglasu za izdelke znamke Ave in se v sklopu njihove akcije poteguje za avto smart in obraz podjetja Panvita.
Prepričana je, da bo zmagala, že zdaj pa jo veseli, da je, odkar sodeluje v oglasu, prodaja Panvitinih izdelkov v Istri narasla.