"Prometno varnostne razmere so bile v obdobju od januarja do julija na območju Policijske uprave Maribor primerljive z enakim obdobjem v lanskem letu," ugotavljajo tamkajšnji policisti. V tem obdobju so obravnavali 1.886 ali sedem odstotkov manj prometnih nesreč. Od tega so obravnavali 11 (lani 12) prometnih nesreč s smrtnim izidom in 641 (lani 729) ali 12 odstotkov manj prometnih nesreč s telesnimi poškodbami. V teh prometnih nesrečah je 12 (lani 13) udeležencev umrlo, 59 (lani 49) je bilo hudo telesno poškodovanih in 784 (lani 948) ali 17 odstotkov manj lahko telesno poškodovanih.
Zgovorni podatki, ki vas bodo prepričali
"Privezanost z varnostnim pasom je zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na posledice prometnih nesreč," opozarjajo. V navedenem obdobju je delež uporabe varnostnih pasov pri udeležencih prometnih nesreč znašal 92,6 odstotkov. V prometnih nesrečah IV. kategorije oziroma pri umrlih udeležencih, ki bi lahko uporabljali varnostne pasove, je bil delež uporabe varnostnih pasov le 60-odstoten. Pri hudo telesno poškodovanih udeležencih pa je znašal le 68,5 odstotkov.
Poostrene aktivnosti policistov
Slovenski policisti bodo od 11. do 17. septembra v poostreni akciji ugotavljali morebitne kršitve pri uporabi oziroma neuporabi varnostnega pasu. "Glavna cilja akcije sta povečanje uporabe varnostnega pasu v osebnih avtomobilih, tovornih vozilih in avtobusih ter zmanjšanje števila mrtvih in hudih telesnih poškodb, do katerih prihaja zaradi neuporabe varnostnega pasu," pojasnjujejo.
Uporaba varnostnega pasu kar za polovico zmanjša tveganje za smrtno žrtev, za skoraj toliko zmanjša tudi tveganje za hude poškodbe ter za skoraj četrtino zmanjša tveganje za nastanek lažjih poškodb, tako pri voznikih kot pri sopotnikih na sprednjih sedežih.
Policija
"Število ugotovljenih kršitev neuporabe varnostnega pasu se razlikuje glede na starostno skupino kršiteljev. Najpogosteje se med vožnjo ne pripenjajo prometni udeleženci, ki so stari med 26 in 35 let. Zato letos več pozornosti usmerjamo predvsem na potnike na zadnjih sedežih, mlade voznike ter voznike tovornih vozil, avtobusov in kombiniranih vozil," dodajajo.
Nacionalno akcijo Varnostni pas vodi in koordinira Javna agencija RS za varnost prometa, akciji pa se pridružujejo tudi policija, ministrstvo za izobraževanje, nevladne organizacije, šole vožnje, osnovne in srednje šole ter občinski sveti za preventivo in vzgojo v cestnem prometu.
Pa kaj se zajevbavate ! Popravite zakon ZZS in mu dodajte še člen , da kdor ni privezan , sam plača zdravljenje ! Mir bo v isti sekundi , ne pa da se hebete že 30 let s "Prvešte se… ...prikaži večse " Ni treba , zdravljenje si boste plačali sami !