Po tem, ko so o uspehu slovenske verige poročali tuji mediji npr. tudi Bloomberg, novica o najboljšem razmerju med kakovostjo in ceno, je zdaj svoje mesto dobila tudi na elitni lokaciji - na slovitem newyorškem dvaintrideset nadstropnem nebotičniku Thomson Reuters na Times Squaru.
Letošnja raziskava Best Buy Award Slovenia je pokazala, da so anketiranci, prebivalci Slovenije, največ glasov za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno v kategoriji verige restavracij namenili McDonald'su.
"Zagotavljanje najboljšega razmerja med kakovostjo in ceno je McDonald'su vgrajeno v DNK. Ponudba izdelkov najvišje kakovosti po vsem dostopnih cenah je naše osnovno poslanstvo in vodilo, zato smo nagrade še toliko bolj veseli, saj pomeni, da delamo dobro in to prepoznavate tudi naši gostje," so veseli v slovenski podružnici ene največjih verig s hitro prehrano na svetu.
Osvojena nagrada Best Buy je nepristranska potrditev kakovostne ponudbe hrane in pijače, ki je potrošnikom na voljo po optimalni ceni, poudarjajo pri McDonald'su.