Slovenija
25 ogledov

Šentvid med najbolj varnimi

Edina pomanjkljivost predora Šentvid je prekratko delovanje aparatov za dihanje Žurnal24 main
Predor Šentvid je na testu konzorcija EuroTAP prejel najvišjo možno oceno zelo dobro, kar pomeni, da je varnost v njem na visoki ravni.

Predor Šentvid je za sedem ocenjevalnih meril dobil najvišjo oceno zelo dobro, za krizni menedžment pa je prejel oceno dobro. S tem se predor na testu EuroTAP uvršča med zelo varne predore.

Kot edino pomanjkljivost so usposobljeni ocenjevalci nemškega podjetja DMT ugotovili prekratko delovanje aparatov za dihanje gasilcev, so sporočili iz AMZS.

Največje prednosti
Med pozitivnimi lastnostmi predora so ocenjevalci med drugim izpostavili dve predorski cevi s prečnimi povezavami na razdalji 250 metrov kot dodatne reševalne poti in izhod v sili, semaforje in zapornice pred portali ob vhodu v predor, video nadzor, samodejni sistem javljanja požara, zmogljiv prezračevalni sistem in usposobljenost upravljavcev.

AMZS je sicer v okviru ocenjevanja EuroTAP v zadnjih nekaj letih pregledal vse slovenske predore, ki so daljši kot kilometer.

Varnost v njih je na visoki ravni, saj so dobili naslednje ocene: Karavanke zadovoljivo (2008), Trojane zelo dobro (2006), Ljubelj dobro (2006), Dekani zelo dobro (2005), Kastelec zelo dobro (2005) in Jasovnik dobro (2004).

Vsak dan predor prevozi 37 tisoč vozil
Predor Šentvid je dolg 1493 metrov. Osrednji predorski cevi sta bili dograjeni leta 2008. Konec leta 2009 sta bili dograjeni tudi dodatni predorski cevi. Vsak dan predor prevozi skoraj 37 tisoč avtomobilov, delež tovornih vozil pa je kar 17-odstoten. To pomeni, da predor Šentvid velja za predor s srednjim varnostnim tveganjem.

V prihodnosti je predvideno, da bo predor dobil merilne naprave za ugotavljanje varnostne razdalje med vozili. Predvideno je tudi nadaljnje širjenje povezav predora z navezovalnimi cestami: uvoz v predor tudi s Celovške ceste iz smeri centra Ljubljane in izvoz na Celovško cesto v smeri centra Ljubljane.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.