Gradbeni stroji na tem delu obvoznice brnijo že nekaj tednov. Najprej je bil zaprt odstavni pas, sredi prejšnjega tedna so spremenili signalizacijo in zaprli prehitevalnega.
Dars bo dela nadaljeval do sredine avgusta, konec naslednjega vikenda pa bo za tri dni ta del obvoznice zaprl za promet.
Vozila, ki bodo namenjena proti Primorski, bodo zato preusmerili prek severne in zahodne obvoznice.
Dars na cestišču iz predora Golovec proti Rudniku gradi nov pas za izvoz Ljubljana-jug, na vzhodni obvoznici pa tretji pas skozi galerijo Strmec.
Z gradbenimi posegi želijo povečati pretočnost prometa in omiliti popoldansko gnečo med delovniki, zaradi česar pogosto zapirajo predor Golovec.
Študija je pokazala, da bo po preureditvi cestišča na tem območju med jutranjo in popoldansko konico od 500 do 850 vozil na uro manj, saj bodo ta vozila na posebnem ločenem voznem pasu, piše Dnevnik.
Gradbena in druga dela izvaja konzorcij avstrijskega Strabaga in litijskega Trgograda. Vrednost posla je slabih 2,33 milijona evrov. Izvajalca so našli šele po drugem razpisu, saj so morali prvi razpis zaradi previsokih ponudb ponoviti.
Ne vem zakaj ne delajo ponoči in med tednom, ko je prometa manj.
Če že sanjajo da bi povečali pretočnost bi se morali lotiti na povsem drugačen način kot sedaj, kajti to pretočnosti ne bo povečalo ampak bo lahko samo večje število vozil za zavijanje iz odseka čakalo občutno dlje. Najprej se uredijo… ...prikaži več cete ki pomenijo odvod iz obvoznice torej tiste povezovalne, šele nato se pristopi k širitvi avtoceste. To kar delajo je princip japoncev ki imajo na železniški postaji zaposlene ljudi da potnike tiščijo na vlake.
Pred par dnevi je predstavnik DARS-a hitel razlagati koliko manj je prometa je med tednom kot za vikend, ko se valijo trume dopustnikov v obe smeri,zdaj pa bodo ravno za vikend zaprli odsek za tri dni... pa kdo je tu neumen