Slovenija
65 ogledov

Prijave na sedmi natečaj MOSovi podjetni talenti do 30. junija

»Dobili smo priložnost, da predstavimo našo poslovno idejo in vidimo odziv potencialnih kupcev. V zelo kratkem času smo se lahko sestali z veliko pomembnimi podjetji, dobili veliko nasvetov, novih kontaktov in sklenili nova partnerstva,« izkušnjo z natečajem MOSovi podjetni talenti opisuje Blaž Zafošnik, direktor in soustanovitelj podjetja Viar d.o.o..

Da so kot MOSov podjetni talent pridobili nova poznanstva in partnerje, opazili so jih tudi mediji, dodaja Matjaž Knez direktor in soustanovitelj podjetja Lummie d.o.o.. Viarju, MOSovemu podjetnemu talentu 48. MOS in Lummii, MOSovemu podjetnemu talentu 49. MOS, se bo na jubilejnem 50. MOS pridružilo novih 10 inovativnih, mladih podjetnikov in podjetij. Celjski sejem prijave na 7. natečaj za MOSove podjetne talente sprejema do 30. junija.

Na natečaj se lahko prijavijo podjetniki oziroma člani podjetniške skupine, stari od 18 do 35 let. Podjetnik oziroma skupina mora biti najmanj 25 % lastnik podjetja, podjetje ne sme biti starejše od treh let (ustanovitev po 1.6.2014). Najboljših 10 podjetniških idej bo dobilo paket storitev na MOSu, ki vključuje brezplačno predstavitev na skupnem razstavnem prostoru s potrebno opremo. Poskrbljeno bo za splošno promocijo MOSovih podjetnih talentov, osebno svetovanje pri poslovni ideji, nagrade pa bodo prispevali tudi partnerji natečaja. Ti bodo sestavljali tudi komisijo, ki bo izbrala 10 podjetnih talentov. Celjski sejem MOSove podjetne talente izvaja skupaj s Start:up Slovenija, Start:up Maribor, Inkubatorjem Savinjske regije, podjetjem Pro-bit ter vodilno medijsko-založniško hiša na področju energetike v Sloveniji in JV Evropi Montel Energetika.NET.
V minulih šestih letih so v Celjskem sejmu 35 mladim podjetjem in podjetnikom omogočili predstavitev na sejmu, letos pa jih bo lahko še 10 izkoristilo to priložnost. Na razpis se znova lahko prijavijo mladi podjetniki iz Slovenije in drugih evropskih držav. 

»Naša izkušnja z MOSovimi podjetnimi talenti je zelo pozitivna,« razlaga Blaž Zafošnik iz podjetja Viar in prijaviteljem priporoča, »da si pri prijavi vzamejo čas in vzamejo udeležbo karseda resno. Gre za edinstveno priložnost, da se vaše podjetje predstavi širšim množicam, od najpomembnejših slovenskih podjetij do velikih tujih multinacionalk.« Viar je bil devet mesecev po udeležbi na 48. MOS sprejet v prestižni ameriški pospeševalnik v Seattlu. »Tam ima sedaj naše podjetje svojo pisarno, od koder posluje tudi s podjetji, kot so Microsoft, Samsung in Disney. V letošnjem letu pa je slovenski startup ekosistem naše podjetje razglasil za startup leta.« 

V Viarju so prepričani, da jim je udeležba na MOSu pri tem pomagala. »Ne samo da smo sklenili nova partnerstva, ampak smo se tudi naučili, kako se uspešno udeležiti mednarodnega sejma. Če želiš dober izplen, se je potrebno na to pripraviti. Raziskati, kdo bodo udeleženci in jih predhodno kontaktirati, doreči, kako si beležiti sestanke itd. Lahko se pohvalimo, da smo se letos uspešno udeležili že šestih mednarodnih sejmov po celem svetu

»Udeležba na 49. MOSu je bila nova, zanimiva ter dobrodošla izkušnja. Na sejmu smo se tako osebno, kot ekipa, in s platformo predstavili prvič, v živo. Pridobili smo nova znanstva, nove partnerje, opazili so nas nekateri mediji, največje priznanje in potrditev, da smo na pravi poti, pa so bila pozitivna mnenje in spodbude, ki smo jih prejeli od obiskovalcev našega razstavnega prostora,« razlaga Matjaž Knez. Podjetje je po njegovih besedah v tem letu zraslo, pridobili so novega partnerja in septembra začnejo z veliko vseslovensko oglaševalsko akcijo. »Zato vsem mladim podjetjem, ki si želijo priložnosti se pokazati širši javnosti, priporočam sodelovanja na natečaju MOSovih podjetnih talentov.«

Mos sejem | Avtor: Celjski sejem Celjski sejem