Dars je ponovljeni javni razpis objavil 2. maja, potem ko je prvega lani dvakrat razveljavila Državna revizijska komisija. Glavna gradbena dela naj bi stekla v letu 2025.
Obseg predvidenih del na tokratnem razpisu je sicer nekoliko ožji kot na prvotnem razpisu, objavljenem v letu 2022. Celoten odsek, na katerem so predvidena obnovitvena dela, je tako krajši za 2,5 kilometra. Še vseeno pa gre zaradi kompleksnosti tega dela štajerske avtoceste, na katerem sta dva predora in več viaduktov, za največji trenutni načrtovani projekt rekonstrukcij na avtocestnem omrežju.
Obnova vozišča, odvodnjavanja, notranjih oblog ..
Razpis predvideva obnovo vozišča v obe smeri, prenovo odvodnjavanja in notranje obloge predorov Pletovarje in Golo rebro, vzpostavitev prisilnega prezračevanja v vseh predorskih ceveh obeh predorov, vzpostavitev ubežnih poti v omenjenih predorih in zamenjavo tehnološke opreme ter sanacijo viaduktov Škedenj I, Škedenj II in Grapa. Predvidena je tudi postavitev protihrupnih ograj na odseku.
Dars je tokrat prejel tri ponudbe, med katerimi je izbral ponudbo, ki jo je Pomgrad oddal skupaj z družbama CGP iz Novega mesta in Iskra iz Ljubljane, je razvidno iz današnje objave na portalu javnih naročil.
Druga dva ponudnika s po nekaj milijonov evrov višjima ponudbama sta bila konzorcij družb Strabag, njene ljubljanske podružnice in IMP ter konzorcij družb GIC gradnje, Spegra, Mapri proasfalt in Garnol.
Po načrtih naj bi glavna gradbena dela potekala v letu 2025 in po napovedih iz preteklosti najverjetneje tudi še v gradbeni sezoni 2026. Promet, ki je na štajerski avtocesti izjemno gost, bo v tem času močno oviran, zaradi česar so že potekali tudi pogovori z lokalnimi skupnostmi na območju.
Ma daje no. V nedeljo sem gubil čas proti LJ, ker se osebni ne znajo peljat niti 60kmh. Niti po 2km vožnje po gradbisču v 1 pasu, hitrost ni narastla na dovoljeno. Saj razumem da se ob razvrščanju naredi kolona,… ...prikaži več a ne razumem zakaj se potem ko smo že vsi razvrščeni ne pospeši. 15-25km-h je samo šlo. Enih par krat smo celo stali vmes. Kot da bi bili vmes tovornjaki, ki pripeljejo vroč asvalt in so vmes čakali navodila: kam, koliko, kje, kako... Organizacija po najvišjih evropskih standardih?
Po eni strani se pritožujemo kako slabe ceste imamo, po drugi strani pa nam gre na živce, ko jih prenavljajo, ker pač sabo to prinese tudi določene probleme. Dejstvo pa je, da pri vsem plehu, ki se vozi po naših… ...prikaži več cestah, so le te preozke.
Veliki del AC se obnavlja že 30 let PIKA.Nič novega