Po eni strani se pritožujemo kako slabe ceste imamo, po drugi strani pa nam gre na živce, ko jih prenavljajo, ker pač sabo to prinese tudi določene probleme. Dejstvo pa je, da pri vsem plehu, ki se vozi po naših… ...prikaži več cestah, so le te preozke.
Ma daje no. V nedeljo sem gubil čas proti LJ, ker se osebni ne znajo peljat niti 60kmh. Niti po 2km vožnje po gradbisču v 1 pasu, hitrost ni narastla na dovoljeno. Saj razumem da se ob razvrščanju naredi kolona,… ...prikaži več a ne razumem zakaj se potem ko smo že vsi razvrščeni ne pospeši. 15-25km-h je samo šlo. Enih par krat smo celo stali vmes. Kot da bi bili vmes tovornjaki, ki pripeljejo vroč asvalt in so vmes čakali navodila: kam, koliko, kje, kako... Organizacija po najvišjih evropskih standardih?
Karkoli bodo počeli bo ostala dvopasovnica kjer se bomo vozili v jutranjih kolonah proti LJ.
Po eni strani se pritožujemo kako slabe ceste imamo, po drugi strani pa nam gre na živce, ko jih prenavljajo, ker pač sabo to prinese tudi določene probleme. Dejstvo pa je, da pri vsem plehu, ki se vozi po naših… ...prikaži več cestah, so le te preozke.
Ma daje no. V nedeljo sem gubil čas proti LJ, ker se osebni ne znajo peljat niti 60kmh. Niti po 2km vožnje po gradbisču v 1 pasu, hitrost ni narastla na dovoljeno. Saj razumem da se ob razvrščanju naredi kolona,… ...prikaži več a ne razumem zakaj se potem ko smo že vsi razvrščeni ne pospeši. 15-25km-h je samo šlo. Enih par krat smo celo stali vmes. Kot da bi bili vmes tovornjaki, ki pripeljejo vroč asvalt in so vmes čakali navodila: kam, koliko, kje, kako... Organizacija po najvišjih evropskih standardih?
Veliki del AC se obnavlja že 30 let PIKA.Nič novega