Maribor. “Naše zdravstvo je katastrofalno. Po celodnevnih preiskavah mi v dežurni lekarni niso želeli izdati zdravil, ker na receptu, ki sem ga dobila na pljučnem oddelku (PTD), nisem imela izpolnjenih osebnih podatkov. Ali smo za to dolžni skrbeti pacienti?” se sprašuje bralka.
“Pacientki se za neljubi dogodek opravičujemo, verjetno pa se je zgodil nesporazum. Na PTD v Tyrševi ulici je namreč pacient sprejet v pritličju pri medicinski sestri, kamor bi se po slikanju pljuč in obravnavi pri zdravniku v prvem nadstropju moral vrniti. A to navodilo pacienti pogosto preslišijo,” odgovarja Milena Frankič, glavna sestra Zdravstvenega doma dr. Adolfa Drolca Maribor. Dodaja pa, da v primeru neizpolnjenega recepta običajno iz lekarne pokličejo zdravnika in preverijo podatke.
Dodatni dve uri čakanja
Bralka je po priporočilu lekarnarja novi recept iskala pri dežurnem zdravniku, kjer ga je dobila šele po dveh urah čakanja. “Vrstni red prihoda ni bistven za hitrost obravnave, saj pri sprejemu ugotavljamo stopnjo ogroženosti zaradi bolezenskega stanja in tako določamo prioritete. V tem primeru so ocenili, da čakanje ne bo poslabšalo zdravstvenega stanja bolnice,” pojasnjuje dr. Roman Košir, predstojnik urgentnega centra UKC Maribor.
28
ogledov
Površno izpolnili recept za zdravila
Iz ponedeljkove tiskane izdaje štajerskega Žurnala24: Dežurna lekarna. Bolnici niso želeli izdati zdravil, ker ni imela pravilno izpolnjenega recepta.