Slovenija
32 ogledov

Poslovne partnerje najdite prek spleta

(Foto: iStockphoto) Žurnal24 main
V času, ko vsi zategujejo pasove, bo treba pokazati več izvirnosti pri iskanju novih poslovnih partnerjev. Splet vam omogoča veliko možnosti.

Bodite izvirni
Glede na trenutno gospodarsko in finančno situacijo boste morda tudi vi morali kmalu pokazati kar precej inovativnosti pri iskanju poslovnih partnerjev in investitorjev za kakšen projekt. Predstavljamo vam nekaj idej, kje lahko poiščete morebitne poslovne partnerje, investitorje in nasvete strokovnjakov.

Na voljo so vam številni spletni portali, med njimi tudi Go4Funding.com, kjer podjetnik objavi oglas z življenjepisom, poslovnimi cilji ter idejo. Lahko tudi poišče investitorja za svoj projekt. Mlajši podjetniki lahko več informacij ter nasvetov dobijo tudi na spletnih straneh in forumih, kot je RetireAt21.com.

Pozitivna virtualna podoba
Tudi tokrat ne moremo iti mimo Twitterja in Facebooka. Kot pravi ustanoviteljica ModernMom.com Lolita Carrico, si mora vsak podjetnik na spletu izdelati pozitivno virtualno podobo. "30 odstotkov zapisa naj bi bilo o vašem dnevu, otrocih, hobijih in zabavnih dogodivščinah; 40 odstotkov naj bi bilo sporočil v zvezi z delom; 30 odstotkov zapisov pa povezav na stvari, za katere se vam zdi, da bodo zanimive ljudem, ki vam sledijo na spletu."

Tisti, ki sklepajo poslovne dogovore prek spleta, se zavedajo, da je pri tem pomemben tudi dobro izdelan poslovni načrt in predstavitev le-tega. Pri spletni predstavitvi načrta si lahko pomagate z brezplačno spletno aplikacijo ZoHo.
Ljudje ne želijo videti le posodobitve vašega stanja, temveč želijo tudi oceniti vaš poslovni načrt. "Ljudje ocenjujejo, kako dobro ste opravili vašo nalogo prek tega, kar ste zapisali na papir oziroma pokazali v predstavitvi," pravi Rhonda Abrams, avtorica knjige The Successful Business Plan.

Pri nas še premajhen trg
V Sloveniji se lahko obrnete na Poslovne angele, ki podjetnikom pomagajo tako finančno kot tudi z nasveti. Blaž Kos, član upravnega odbora Poslovni angeli, nam je dejal, da je sicer v Sloveniji trg za tovrstne specializirane spletne strani, kot so v ZDA, verjetno še premajhen. "Uporabljajo pa se spletne strani, kot so LinkedIn, Xing in podobno, mogoče v nekaterih primerih tudi Facebook. Navezovanje kontaktov s potencialnimi partnerji pa pri nas poteka enako kot v vseh drugih branžah – spletni iskalniki, kongresi, srečanja, zbornice, izobraževanja ... Je pa v času krize zagotovo težje do kapitala in strank, se pa po drugi strani pokaže, kdo je res dober in ponuja dodano vrednost."

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.