DarsPogodbeni rok dokončanja del je 40 dni od uvedbe izvajalca v delo, ki je načrtovana drugi teden julija, tako da bi izvajalec dela končal predvidoma že do sredine avgusta.
“Začetek obnove 3,4-kilometrskega dotrajanega smernega vozišča na ljubljanski južni obvoznici je načrtovan v prvi polovici julija,” pravi Marjan Koler, tiskovni predstavnik Družbe za avtoceste v
RS (Dars).
Nadzorniki Darsa so konec prejšnjega tedna soglašali z izborom izvajalcev del; to sta družba CPL kot vodilni partner in SCT. Na javnem razpisu sta ponudila ceno 2,66 milijona evrov, medtem ko je drugi ponudnik, Primorje, ponudil ceno 2,78 milijona evrov.
Delali bodo 40 dni
Voziščno konstrukcijo na odseku obvoznice med Dolenjsko in Barjansko cesto ter dveh krakov priključka Rudnik bodo obnavljali v pogodbenem roku 40 dni od uvedbe v delo. Ta je načrtovana v drugem tednu julija, tako da bi izvajalec dela končal predvidoma do sredine avgusta.
"Prometne obremenitve so na ljubljanskem obroču v juliju in prvi polovici avgusta najnižje,” pojasnjuje Koler.
Obnova bo vključevala tudi delno sanacijo mostu Požar III (robnih vencev in propuste).
Prometni režim
V sklopu prometne zapore bosta med obnovitvenimi deli vzpostavljena po dva zožena prometna pasova v vsako smer, po katerih bo promet potekal ob omejeni hitrosti vožnje. Kraka priključka Rudnik – izvoz z avtoceste v smeri Dolenjske in uvoz na avtocesto v isto smer – bosta za promet zaprta krajše obdobje in ne hkrati.
“O zapori bodo uporabniki avtoceste pravočasno obveščeni tako z Darsa kot s prometno-informacijskega centra za državne ceste,” napovedujejo.