Bližnjice. Ker je glavna cesta skozi Trebnje pri gradbišču odprta le izmenično enosmerno, številni vozniki, ki se vozijo z Mirne ali proti njej, ubirajo bližnjice po stranskih ulicah. Med najprometnejšimi je Obrtniška ulica, ki poteka vzporedno z glavno cesto.
“V zadnjih dneh so položili nekaj deset metrov cestnih robnikov, tako da bi rekel, da se je življenje počasi začelo vračati na gradbišče,” je o gradnji krožišča pri Mercatorjevem središču v sklopu dolenjske avtoceste povedal Alojz Ratajc, član uprave Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars).
Težave izvajalca
Pogodbeni rok z glavnim izvajalcem, to je SCT, je 30. junij. “Od njega pričakujemo, da bo vložil vse napore, da bo ta objekt dokončal in tako omogočil normalen promet. Vsi vemo, da je bilo v zadnjem času s tem izvajalcem kar nekaj težav in iz tega izhaja glavni zaostanek pri dokončanju objekta,” je pojasnil Ratajc.
Alojz Ratajc, član uprave DarsaŽivim 28 metrov od gradbišča, tako da gradnjo zelo natančno spremljam.
SCT ostaja
“Naročniki morajo tam, kjer vidijo, da izvajalec ne bo mogel dokončati stvari, povleči določene poteze,” je izpostavil prometni minister Patrick Vlačič in dodal, da je njihovo ministrstvo v podobnem primeru prekinilo pogodbo. A po navedbah Ratajca to v primeru krožišča ni smiselno. “V sistemu javnega naročanja ni tako preprosto prekiniti pogodbenega razmerja, ker je treba ponoviti javni razpis, kar pa bi se lahko zavleklo tudi za eno leto,” je še pojasnil.