Od 1. maja delujejo v Javnem holdingu Ljubljana (JHL) vse podporne službe javnih podjetij Energetika Ljubljana, Vodovod Kanalizacija, Ljubljanski potniški promet (LPP) in Snaga. S tem se je končala druga faza reorganizacije JHL, je včeraj povedala direktorica Zdenka Grozde. Na JHL imajo tako po novem 208 zaposlenih, ki pod eno streho opravljajo vse procese finančno-računovodske službe, kadrovskega in pravnega področja, nabave in javnih naročil ter informatike. V JHL so 1. aprila prešli iz javnih podjetij, kjer so prej vsak zase opravljali navedene naloge.
Bilance. Energetika Ljubljana je imela 2,6 milijona, Vo Ka pa 1,7 milijona evrov dobička; Snaga je imela 1,4 milijona in LPP 7,1 milijona evrov izgube. Letos najbolje kaže Energetiki, prve tri mesece je imela 6,9 milijona evrov dobička. Bolje kot sicer je šlo tudi LPP – imel je le 700 tisoč evrov izgube.
Za združitev je moral JHL vpeljati nov poslovno-informacijski sistem Sap, ki so ga že lani skupaj s petimi leti vzdrževanja za slabega 3,2 milijona evrov kupili od podjetja Actual I. T. . “Odnos z javnimi podjetji je urejen pogodbeno, tako storitve tudi plačujejo,” je razložila Grozdetova.
Poenotenje sistemov bo prihranilo veliko časa, saj se bodo zaradi novega programa na primer dokumenti poknjižili v eni uri namesto v dnevu ali dveh. Kot je dejala direktorica JHL, pa bodo pravi učinki reorganizacije vidni po treh letih. Do leta 2014 naj bi z “naravnim odlivom” število zaposlenih zmanjšali za 24 odstotkov in tako prihranili 1,6 milijona evrov.