Vodilni predstavniki podjetij iz avtomobilske industrije so ministru predstavili trenutno zelo težko stanje v panogi in mu predlagali, da bi državno subvencioniranje čakanja na delo, ki se sicer izteče konec maja, podaljšali za vsaj en mesec.
"Koalicijske partnerje bom seznanil s tem predlogom, da vidimo, kako je to možno vključili v tretji paket, ki bo pomagal gospodarstvu," je v izjavi za medije po sestanku dejal minister.
Po njegovih besedah so se strinjali, da ta ukrep ne bo rešil vseh težav v panogi, zato so se dogovorili tudi, da bodo ustanovili skupino, ki bo pripravila predlog, "kako bomo lahko v bodoče z vlaganji v raziskave, razvoj in inovacije v večji meri kos izzivom, ki so pred avtomobilskim grozdom".
Predsednik uprave Kolektor Group Radovan Bolko je sestanek ocenil kot zelo konstruktiven. "Situacija v avtomobilski industriji je v tem trenutku dramatična. Vsi vemo, da se prodaja avtomobilov ne odvija, aprila je recimo padla za 80 odstotkov, temu primerno so zasedene tudi naše kapacitete," je opozoril.
Pravi, da je kakršenkoli ukrep, predvsem pa denimo podaljšanje ukrepa čakanja na delo, izjemno pomemben za njihovo industrijo, "da prebrodimo te najtežje trenutke in ohranimo čim več delovnih mest".
Tudi subvencioniranje skrajšanega delovnega časa, ki je predlagano v tretjem protikoronskem paketu, pozdravljajo, a menijo, da je primeren, če je padec prodaje in zasedenosti okoli 30-odstoten, če je višji, pa "ta ukrep ne 'prime' dovolj".
Glede dogovora o iskanju rešitev za vlaganja v razvoj je dejal, da želijo industrijo "obdržati v takšni kondiciji, da bo lahko takoj, ko bo ta kriza mimo, spet stopila na pozicijo izjemno pomembnega dobavitelja in partnerja v avtomobilski industriji, predvsem v razvojnih projektih, ki so usmerjeni v zeleno mobilnost".
Dobrodošli na najboljšem spletnem mestu za zmenke - B︆︆r︆︆e︆︆d︆︆h︆︆o︆︆t︆︆.︆︆C︆︆o︆︆m
Nazadnje se bo izkazalo, da so v Sloveniji s to krizo ljudje pridobili saj se denar tala brez logike, tudi tistim, ki ga sploh niso potrebni.
In s tem ko vsi tako mediji kot strokovnjaki javno strašijo s krizo, jo na žalost samo še poglabljajo, saj sejejo strah v očeh potrošnikov. Kdo bo kupil nekaj nepotrebnega, če bo pa kriza... Je pa ja treba nekaj prihranit… ...prikaži več za hude čase, ljudje kljub vsemu niso še pozabili krize iz 2008. Tako pa najbolj trpi turizem in avtomobilska industrija, kajti to dvoje je najmanj nujna potrošnja denarja...