“Ali študenti nismo enakovredne stranke?” se sprašuje študent Gregor Robič, ki nam je poslal fotografije plesnivega kruha. Takega so mu prejšnji teden skupaj s študentskim kosilom dostavili iz gostilne Pri Jovotu. Povedal je še, da so mu pred časom iz iste gostilne dostavili kosilo brez juhe, ki mu je pripadala, a vseeno zahtevali plačilo s študentskim bonom.
V opravičilo kosilo
V gostilni Pri Jovotu so povedali, da se zaradi nekakovostne dostave še nihče ni pritožil. “Priporočamo mu, naj se oglasi tukaj in bo v opravičilo prejel brezplačno kosilo ali kaj podobnega,” so dodali.
ŠOUL do pet pritožb
S komisije za prehrano Študentske organizacije Univerze v Ljubljani (ŠOUL), ki je tudi prodajalka bonov, so sporočili, da na mesec od študentov prejmejo do pet pritožb.
“Študentje se večinoma pritožujejo nad tem, kako so v posameznih lokalih obravnavani, in nad količino hrane,” so povedali na ŠOUL. Pritožb na kakovost, sploh pa ne v zvezi z gostilno pri Jovotu, v zadnjem času niso prejeli.