V sezonskem času se kar na enkrat vsi odločijo za zakup in cene zrastejo. Prične se borba za čim višje pozicioniranje. V prednosti je tisti, ki bo tudi v času izven sezone znal to izkoristiti sebi v prid in se ne glede na letni čas pojavil na prvi strani.
Poleg Google oglaševanja pa lahko v času izven sezone izvajate tudi druge aktivnosti, ki vam bodo pomagale ohranjati stik z vašimi obstoječimi kupci, da vas do nove sezone ne bodo pozabili. Poskrbite za večje število novih potencialnih kupcev, ki se bodo obrnili na vas in ne na konkurenco.
1. Osvežite spletno stran
Imate izven sezone več časa, kot v času sezone? Potem je idealen čas, da osvežite svojo spletno stran. Dodate lahko novo , svežo vsebino, osvežite slike in popestrite spletno stran. V času sezone je pametno posneti kakšen video ali vsaj zabeležiti izjavo zadovoljne stranke, ki jo lahko v času izven sezone objavite in vam služi kot lepa promocijska popotnica. Prav tako lahko v tem času pričnete s pisanjem bloga, ki bo pozitivno vplival na optimizacijo spletno stran in na povečan obisk spletne strani, saj bodo vedno našli novo vsebino na vaši spletni strani.
2. Pripravite priročnike
Priročniki so odličen pripomoček, s katerimi lahko od vaši potencialnih strank dobite email naslov. Ponudite jim 5 koristnih nasvetov ali 7 namigov iz vaše stroke, oni pa naj vam v zameno pustijo njihov kontaktni email naslov, ki ga boste nato lahko koristno uporabili za pošiljanje elektronskih novic. Priročnik ustvarite v 2 preprostih korakih: najprej napišite tekst v Word dokumentu, mu dodajte malo slikovnega materiala in dokument shranite kot PDF. Dokument objavite na spletni strani in poskrbite, da ga bodo obiskovalci dobili brezplačno, v zameno za njihov elektronski naslov. Nič lažjega.
3. Pošiljajte e-novice
Če pošiljate e-novice v času sezone, se držite tega pravila tudi v času izven sezone. Ohranjanje stika s kupci je ključnega pomena za uspešnost naslednje sezono, zato kar vztrajajte. Deljiva vsebina se vedno najde, potrebujete le nekaj časa in malo domišljije.
4. Aktivnosti na družabnih omrežjih
Tudi družabna omrežja so namenjena ohranjanju stika s kupci in »iskanju« novih. Ne pozabite, da gre za omrežja, ki jih ljudje obiskujemo vsak dan, večkrat na dan!
Če želite stopiti korak pred konkurenco, pa v času izven sezone pripravite popuste ali ugodne pakete. Kadar nam ponujajo artikle po znižani ceni, ali paket treh za ceno dveh, ne ostajamo ravnodušni. S premišljeno marketing strategijo izven sezone lahko tudi vi ohranite vez s kupci ali pospešite prodajo! Pri Spletniku redno izvajajmo omenjene marketing aktivnosti. Na naši spletni strani preglejte orodja in priročnike, ki jih izdelujemo v ta namen.