"Pričakujem njegov razum, da bo plačilo prerazporedil znotraj Luke Koper, na vse dejavnike enako," je pred današnjem sestankom s predsednikom uprave Luke Gregorjem Veselkom povedal Andrej Klobasa, predsednik sekcije avtoprevoznikov pri obrtni zbornici.
Na srečanju sta sicer po poročanju STA obe strani izmenjali argumente in stališča ter ugotovili, da pravna podlaga za zaračunavanje vstopa v pristaniško območje obstaja. "V Luki Koper smo pripravljeni pomagati pri iskanju alternativnih rešitev, nismo pa se pripravljeni odreči prihodkom iz naslova vstopa tovornjakov na območje pristanišča, ki so namenjeni izključno investicijam in vzdrževanju cestne infrastrukture znotraj pristanišča. Izpad tega dohodka bi za družbo pomenil poslovno škodo," so po navedbah tiskovne agencije poudarili v družbi.
Sporna pristojbina
Glavna sporna točka je cestna pristojbina, ki jo avtoprevozniki plačujejo za vstop v Luko Koper. Avtoprevozniki trdijo, da je pobiranje pristojbine nezakonito, medtem ko v Luki pravijo, da avtoprevozniki koristijo cestno infrastrukturo Luke, ki ni jast javne cestne infrasturkture in jo mora Luka Koper sama graditi in vzdrževati.
Temu je včeraj pritrdil tudi minister za promet Patrick Vlačič, ko je v sporočilu za javnost zapisal, da je "primarno pogajalski subjekt pri tem vprašanju družba Luka Koper". Klobasa je kljub temu prepričan, da ima minister pri tem besedo. "Vlačič ima vzvode v rokah, lahko zamenja predsednika uprave, ker je nerazumen," je dejal, ogorčen, da se Veselko ni hotel pogovarjati in namesto tega grozil z odškodninskimi tožbami.
Z ministrstva so včeraj sporočili, da bodo svoje rešitve glede odprtih vprašanj oblikovali do prihodnjega petka. Vsaj do takrat zapore avtoprevoznikov ne bo.