Na današnjem sestanku na Direkciji Republike Slovenije za ceste (DRSC) bo morda padla odločitev o podaljšanju linije Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) številka 3 do Škofljice.
Če bi progo podaljšali, bi se s Škofljice lahko pripeljali v Ljubljano za 80 centov, s kartico urbana pa nadaljevali vožnjo tudi v Ljubljani. Ob zdajšnji ureditvi je cena za vožnjo z avtobusom s Škofljice do petih kilometrov 1,30 evra, od šest do deset kilometrov pa 1,80 evra.
6B. Povezavo območij Majland, Kosovo polje in Kozarje s progo 6B LPP so uvedli 31. marca 2008. 19B. Povezavo območja Črna vas z linijo 19B so uvedli 1. septembra lani. 3B. LPP še čaka na soglasje DRSC za podaljšanje linije 3 od Rudnika do Škofljice.
Z uvedbo podaljšane proge 3 se strinja le eden od treh koncesionarjev, ki tam izvajajo prevoze, to je Bus, hčerinsko podjetje LPP; Veolia Transport in Integral Stojna Kočevje pa sta proti.
Ivan Ofak, direktor koncesionarja Integral Stojna Kočevje, je povedal, da se bodo pogovarjali o morebitni enotni vozovnici. “Pogajanja so nekako zastala,” je komentiral Ofak. Iztok Štrukelj, vodja pravnih zadev in projektov v Veolii transport, je poudaril, da je podaljšanje linij mestnega prometa izjema, ne pravilo.
Tožbe
Zoran Janković, župan Mestne občine Ljubljana (MOL) ne razume, zakaj so progo 6B na Brezovico podaljšali brez težav, pri Škofljici pa zavlačujejo. Po njegovih navedbah naj bi imeli na DRSC soglasje že pripravljeno za podpis, a naj bi koncesionarja zagrozila s tožbo.
Z DRSC odgovarjajo, da so se dejavnosti za podaljšanje proge na Brezovico pričele že pred približno dvema letoma. Vlogo za podaljšanje proge 3 pa so prejeli septembra lani in jo rešujejo v skladu z zakonom.
“Potekajo pa tudi dogovori s tremi koncesionarji, ki imajo pravni interes, zato morajo za podaljšanje proge dati soglasje,” so še zapisali in dodali, da podaljšanju proge DRSC ne nasprotuje.
Podžupan Brezovice Marko Čuden je pojasnil, da težav s koncesionarji pri podaljšanju linije 3 niso imeli. Na Brezovici je edini koncesionar Bus, hčerinsko podjetje LPP.
Uvedbo proge si želi tudi Boštjan Rigler, župan Škofljice. Morebitne dodatne subvencije obstoječim koncesionarjem občina ne bi mogla zagotoviti, pravi Rigler, saj so že stroški uvedbe nove linije razmeroma visoki (Škofljica mora subvencionirati LPP od meje z MOL).
Po informacijah župana se zaradi tega in drugih prometnih problemov na območju občine oblikuje civilna iniciativa za izboljšanje prometne problematike.
15
ogledov
O enotni vozovnici
Škofljica. LPP bi podaljšal progo 3 do Škofljice. Koncesionarji, ki tam že vozijo, imajo pomisleke.
Podaljšane linije
Slabo za koncesionarje