Pol milijona evrov na leto nameni mestna občina (MO) za subvencioniranje koncesije za mestni potniški promet (MPP). Racionalizacijo koncesije, torej da bi MO stala manj, bi lahko po besedah Jureta Duha, višjega svetovalca z MO, dosegli le z zmanjšanjem voznega parka in števila voznikov. “S takšnimi ukrepi pa se avtomatično znižuje tudi standard izvajanja dejavnosti, čemur sledi zmanjšanje obsega uporabe in poslabševanje funkcionalnosti sistema,” je v poročilu občinskim svetnikom zapisal Duh. Ko so pred časom takšno racionalizacijo že izvedli, se je obseg prepeljanih potnikov zmanjšal za okoli 30 odstotkov, je dodal.
Potrebujejo nove buse
Ker je po Duhovih besedah trenutno nujna obnova voznega parka – potrebovali bi vsaj tri nove midi avtobuse –, občinskim svetnikom predlaga, naj se opredelijo, ali naj MO dejavnost MPP nadaljuje, torej obnovi tudi vozni park, kar je sicer v nasprotju z idejo racionalizacije, ali pa MPP ukine.