Vlada kot razlog za spreminjanje pravil in uvajanje monopola navaja varnost in pretočnost na avtocestah.
Že iz obrazložitve predloga je cilj jasen, pišejo Finance, češ da želi Dars postati edini izvajalec odvoza poškodovanih ali pokvarjenih vozil: "Cilj upravljavca avtocest in hitrih cest je, da bi odvoz poškodovanih in pokvarjenih vozil izvajal sam, s svojimi zaposlenimi, ta cilj pa je možno varno doseči le postopoma, v več korakih … Celoten proces zaračunavanja oziroma plačevanja bo pod ingerenco Darsa ..."
V začetnem januarskem predlogu je predlog zakona Darsu dal monopol le pri odvozu tovornih vozil, pri osebnih vozilih pa bi to lahko delal kdorkoli, ki je za to usposobljen, ki ima pogodbo z zavarovalnico, s katero imate sklenjeno asistenčno zavarovanje, ali pa, ki ga izberete in plačate sami, če takšnega zavarovanja nimate.
Osebna vozila v januarski predlog niso bila vključena, ker so se uprli v zavarovalnicah. Z zakonom bi namreč posegli v obstoječa pogodbena razmerja s številnimi izvajalci tako imenovanih asistenčnih storitev. Po mnenju Slovenskega zavarovalnega združenja bi takšna ureditev povzročila tudi nezadovoljstvo uporabnikov asistenčnih storitev (približno 800 tisoč zavarovancev), še pišejo v Financah.
A kot kaže se je na tem področju v nekaj mesecih zgodil preobrat. Novi amandma za monopol Darsa pri odvozu poškodovanih ali pokvarjenih vozil z avtocest uvaja monopol za vsa, in ne le za tovorna vozila, kot bi bilo še januarja.
Obrazložitev amandmaja in nove ureditve: »Zasebni interesi, ko gre za vprašanje varnosti in pretočnosti avtocest in hitrih cest, ne morejo prevladati nad javnim interesom, to je zagotavljanjem varnosti in pretočnosti avtocest in hitrih cest.
nenapisano pravilo je, da se zadnjih 20 dni pred volitvami ne sprejema zakonov. ampak jansa bi itak rad zadolzil naslednji 2 vladi s svojim nacinom in za svoje. ocitno so ocenili da bojo pusili volitve in iscejo rentne polozaje.
amapk če plačam vinjeto, mora dars to storiti zastonj. kot upravljalec ceste. Če ne ne morejo racunati vinjete.
Stvar je bolj v smislu,da bi za takšen monopol DARSA izvedli večmilijonska naročila za osnovna sredstva in pri tem bi padle milijonske provizije v žepe posvečenih koncesionarjev,procenti pa v desne žepe......