V luknji za Bavarskim dvorom bo predvidoma čez dobro leto zgrajena nova garažna hiša Kozolec 2, ki naj bi uporabno dovoljenje po napovedih Mestne občine Ljubljana (MOL) dobila konec naslednjega leta. MOL in Zil inženiring sta namreč dobila gradbeno dovoljenje; ko bo to postalo pravnomočno oziroma dokončno, bodo svoje delo najprej opravili arheologi, nato pa bo garažo začel graditi Gradis skupina G, hišni gradbinec MOL.
MOL lahko 103 še odkupi
V pogodbi o javno-zasebnem partnerstvu med MOL in Zilom je predvideno, da bo 95 parkirnih prostorov pripadlo občini, preostali pa zasebnemu partnerju. MOL bo imela tudi možnost, da po dokončani gradnji odkupi še največ 103 parkirne prostore po dogovorjeni ceni iz pogodbe; kakšna je ta cena, niso razkrili.
Investicija je bila leta 2009, ko je bila podpisana pogodba, ocenjena na 5,5 milijona evrov; vložek MOL naj bi bil 1,7 milijona, Zila pa 3,8 milijona evrov. Projekt se je za več kot tri leta zavlekel zaradi pridobivanja gradbenega dovoljenja in iskanja soglasij sosedov.
Tudi garaža pod tržnico
MOL bo v drugi polovici leta oddala še vlogo za gradbeno dovoljenje za garažo pod tržnico, je napovedala Darja Lesjak, vodja službe za razvojne projekte in investicije na MOL: “Spomnimo, da je veljalo eno leto moratorija. Zaradi časovnega zamika je treba projektno dokumentacijo novelirati in ob tem pridobiti projektne pogoje ter nato soglasja pristojnih soglasodajalcev.” Eno leto se ni smelo nič zgoditi, ker je ministrstvo za kulturo arheološko najdišče Vodnikov trg začasno za eno leto razglasilo za kulturni spomenik državnega pomena, na zadnji seji mestnega sveta pa so ga zaščitili kot spomenik lokalnega pomena.
Garažo pod tržnico z vsemi silami podpira zoki, ki ima največji interes zaradi hotela zraven nje in v katerega je sovlagatelj (od kje, če je pa 30 mio € v minusu). Rdeča mafija ga podpira in s tem kažejo, koliko… ...prikaži več jim je do Plečnikove zapuščine. Ta banda skrbi samo zase in ni jim težko dvigniti ceno položnic, da si pokrijejo stroške. Tako že v celoti financiramo zgrešeno naložbo v Stožice. Ljubljančani so pa res en nori folk, to je na dlani In norcev se je treba bati!
Ali je gradbeno podjetje, ki bo gradilo garažo, določil kar solatar osebno? Gradis skupina G namreč ne more sodelovati v razpisih, ker je v prisilni poravnavi (de facto v stečaju).