"Trendi gredo v smeri prodaje turističnih ponudb, dobro se prodajajo tudi sezonsko zanimive ponudbe (smučarske, kopalne karte), vsekakor je zmeraj zanimiva ponudba hrane in izdelkov, daril," pravi Daniela Bervar, direktorica in solastnica podjetja, ki ima v lasti portal 1nadan.si.
"Največ ljudi išče turizem, to je neverjetno. Letos smo prodali že več kot sedem tisoč kuponov za enodnevne božične izlete v bližnja mesta: Dunaj, Bratislava, Zagreb, Salzburg … Imamo 16 izletov v bližnja mesta, pričakujem, da bo prodanih deset tisoč kuponov, to je dvesto avtobusov," turizem kot novi hit kuponov izpostavjla tudi Denis Potočnik, direktor portala kuponko.si. Dodaja, da "ljudje želijo ohranjati svoj življenjski stil, ampak za nižjo ceno" in da se "za dobro ceno prodaja vse".
Gostinci so si naredili medvedjo uslugo
"Morda bi lahko izpostavil, da je v porastu turistični segment, gostinski pa v upadu. Slednje verjetno najbolj ravno zaradi 'razslojevanja' s strani ponudnikov, torej zaradi neenake porcije ponujene rednim kupcem in kupcem kuponov," opozarja direktor portala privoščite.si Andrej Iskra, ki sicer pravi, da v zadnjem času težko napovedujejo, kaj se bo dobro prodajalo in kaj ne. Izpostavlja sicer, da opisane prakse drugačnega obravnavanja kupcev kuponov in več neresnih portalov za skupinsko nakupovanje slabo vplivajo na celotno branžo.
Kuponov ne kupujemo več na zalogo
"V začetku, ko so se pojavili kuponi, so ljudje kupovali bolj impulzivno: moram takoj kupiti deset kuponov, zdaj je priložnost. Zdaj vedo, da bo čez mesec ali dva spet podobna ponudbe, če že kupijo ne kupijo več toliko kuponov. Poleg tega je zdaj poplava manjših portalov. Če hočeš na primer na masažo, jo boš na enem portalu s kuponi gotovo našel. Ljudje kuponov ne kupujejo več na zalogo, ampak po potrebi. Ko rabiš masažo, jo poiščeš, kupiš in koristiš," spremembo v vedenju kupcev kuponov opaža Potočnik.
očitno imajo tud slovenski potrošniki mal pameti