Težave. Nova Ljubljanska banka (NLB) je nekaterim komitentom namesto pozitivnih obresti obračunala negativne. Napako so odpravili takoj naslednji dan (1. decembra) in od takrat je – tako pravijo pri banki – stanje na računih pravilno.
NLB, služba za odnose z javnostmiStranke niso oškodovane. Popravek bo razviden na izpisku, ki ga bodo stranke prejele v začetku januarja.
Banka je še razkrila, da je za napako kriv človeški dejavnik: novembra so spremenili obdelavo in bi moral biti vhodni podatek ročno popravljen, a se to ni zgodilo.
“Oškodovanih ni”
“Pri mesečnem obračunu obresti za november je na nekaterih osebnih računih nastala tehnična napaka,” razložijo pri NLB. Komitenti bodo to na izpiskih opazili kot napačno obračunane obresti. V našem primeru (glej fotografijo) so komitentu namesto pozitivnih obresti zaračunali negativne in celo obresti za nedovoljeno negativno stanje. Takoj naslednji dan (1. decembra; na NLB Kliku je sicer naveden 30. november) so opravili poračun obresti in napako odpravili. “Stranke niso oškodovane,” poudarjajo pri NLB.
Ukinjajo obvestila
Popravek obračuna obresti bo razviden iz decembrskega obvestila banke (na dom prispejo januarja), že danes pa jih je mogoče preveriti prek NLB Klika.
Banka pa za uporabnike Klika, ki so hkrati lastniki plačilnih kartic, s 1. januarjem ukinja papirnata obvestila. “Če jih bodo želeli, jih bodo lahko aktivirali prek Klika ali osebno. Prejemanje papirnatih izpiskov enkrat na mesec ostane brezplačno,” dodajajo.