Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:
· Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
· Sreda: od 7. do 17. ure
· Petek: od 8. do 13. ure
Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji finančne uprave odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.
Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.
Če imate kakršnokoli vprašanje v zvezi s turističnimi boni, lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih, pripravili pa so tudi zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.
dezurni@zurnal24.si
Zakaj ta hebena vlada ni sposobna narediti še klicne centre v ZD, kjer vlada popolni kaos od covida naprej, saj je klicev bsaj 5x vec. Veliko se jih normalno znajde preko maila, ampak so starejsi, ki tega ne znajo. Hebali… ...prikaži več vas turisticni boni. 1/3 ste jih do sedaj vnovcili. koliko ljudi se ni prislo do zdravnika??
Preveč ljudi v prostoru, kje so maske?? Razdalja premajhna, ne prezračujejo, razkužila nimajo ...
To ti je nek klicni center z 20+ let starimi računalniki