Raziskava, ki je bila izdelana za drugega največjega ponudnika mobilnih aplikacij na svetu GetJar, kaže, da bo trg teh aplikacij v prihodnjih dveh letih postal vreden 17,5 milijarde dolarjev (12,7 milijarde evrov). Trenutna ocenjena vrednost je šest milijard dolarjev (4,37 milijarde evrov)
Število naloženih aplikacij se bo, sodeč po raziskavi, v dveh letih povečalo s sedem na 50 milijard letno. Skokovito raste tudi število ponudnikov aplikacij, ki je v zadnjih dveh letih s štiri naraslo na 48.
V prihodnosti bi to lahko tudi zamajalo Applov primat na tem področju, saj imajo že vsa večja podjetja na tem področju (Nokia, Samsung, Microsoft, Google, BlackBerry) svojo trgovino z mobilnimi aplikacijami.
Pri tem šef GetJarja Ilja Laurs opozarja, da razvijalci ne bi smeli pozabiti na aplikacije za manj zmogljive telefone, z bolj preprostimi operacijskimi sistemi, saj ti predstavljajo glavnino svetovnega trga.
Študija nakazuje tudi, da se bo povprečna cena aplikacije v prihodnosti znižala. Z lanskih dveh dolarjev, kolikor je bilo v povprečju potrebno odšteti za aplikacijo, naj bi padla na 1,5 dolarja.