Mercator je za nagradno igro, ki bo trajala od četrtkove otvoritve Mercator centra v Šiški do 25. avgusta, objavil oglas, poln napak. Fotografijo oglasa je na Facebooku objavila uporabnica Natalija.
Gre za nekaj slovničnik napak, določeni deli pa so zapisani v hrvaščini.
Tako je glavna nagrada en avdom namesto avtodom, sto vikend aranžmajev je sto vikend aranžmaja za 2 osobe u Sloveniji, deset električnih koles pa je 10 elektricnih kolesa. Zdi se, kot da so pomotoma prilepili slabo lektoriran hrvaški oglas.
Mercator: Objavljen eden od prvih osnutkov, iskreno se opravičujemo!
"Pripravili smo več vrst tiskovin za odprtje prenovljene trgovine Mercator Šiška in popolnoma pomotoma se je na tako imenovani city light oglasnih mestih pojavil eden prvih oblikovnih osnutkov plakata. Iskreno se opravičujemo, plakate pa bomo kar najhitreje zamenjali," so pojasnili v Mercatorju.
dezurni@zurnal24.si
Tvoji mami
Ljudje, še dobro, da vidite vse te slovnične napake. Odkar gledam reklame od otroških čokoladic in Niveje med oddajami, enake že dve leti, sploh več ne vidim ne reklam ne napak.Reklame sploh več niso zanimive in če bolj jih vrtijo… ...prikaži večo vsakih pet minut trikrat, bolj se oddaljujem od teh proizvodov. Zanima me, ali imajo oglaševalci res " profit " od teh zblojenih reklam, saj končno niso poceni? Reklama naj bi bila zanimiva, ko človeku vzbudi pozornost. Ali pri ponavljanju in ponavljanju 10 krat v eni uri, lahko človek čuti kaj drugega kot veliko jezo?
Čefurje na vlak in vija kući!