"Prisotni delničarji so podprli predlagano dokapitalizacijo, vendar pa bo le ta bila modificirana v že v prihodnjih nekaj dneh," so sporočili iz društva malih delničarjev (MDS).
Navkljub sprejetju dokapitalizacije prihodnost Adrie vstaja pod vprašajem, saj mora država sprva sprejeti rebalans proračuna. Ker pa bo danes sprejeta dokapitalizacija v prihodnjih dneh preklicana in sprejeta nova, lahko zgolj opazujemo dogajanje na bančno-političnem prizorišču, so še sporočili iz MDS.
Nujno sodelovanje bank
Vodstvo Adrie Airways, ki se je znašla v hudih finančnih težavah, je bankam upnicam konec junija predstavilo dokončen načrt prestrukturiranja družbe. Čeprav so ga banke sprejele pozitivno, še vedno ni znano, ali se bodo strinjale s predlagano sanacijo.
Glavni izvršni direktor Adrie Klemen Boštjančič, ki je na začetku leta skupaj z Robertom Vugo prevzel vodenje družbe, poudarja, da je dokapitalizacija nujna za rešitev letalskega prevoznika. Predpogoj zanjo sta rebalans državnega proračuna – slednjega naj bi DZ potrdil na septembrski seji – in sodelovanje bank, poroča STA.
Vlada se je konec junija odločila za pomoč Adrii Airways pri prestrukturiranju, in sicer bi država zagotovila 49,5 milijona evrov, 500 tisoč evrov pa naj bi zagotovila 86-odstotna lastnica, državna Posebna družba za podjetniško svetovanje. Vlada je pri tem sicer opozorila, da je sodelovanje bank nujno.
NLB največja upnica
Največja banka upnica Adrie je Nova Ljubljanska banka, ki naj bi po predlogu konvertirala terjatev v višini 27,67 milijona evrov. Sledijo Unicredit banka Slovenija s konverzijo terjatev v višini 2,5 milijona evrov, Hypo Alpe Adria Bank v višini 4,17 milijona evrov, Abanka Vipa v višini 3,36 milijona evrov in Gorenjska banka v višini 700.771 evrov.
Od razpleta skupščine je odvisen obstoj slovenskega letalskega prevoznika. Vodstvo družbe je zaposlene po neuradnih informacijah že seznanilo z možnostjo črnega scenarija. Če skupščina ne bo izglasovala dokapitalizacije, naj bi podjetje že naslednji dan razglasilo insolventnost, če v prihodnjem mesecu dni še vedno ne bi uspeli najti rešitve z bankami, pa bi sledil stečaj, še poroča STA.
Če šoferji pa kelnarce za eno leto plače nazaj prinesejo,jih ni treba dokapitalizirat ampak majo dost gotovine za enoletno delo in plačevanje stroškov!!
čas je že, da gre adria airways v stečaj,kolikor vem je zaradi nesposobne uprave že drugič dokapitalizirana na račun davkoplačevalcev,