Ameriška veriga je ob otroškem meniju poznanim pod imenom Happy Meal v Združenih državah Amerike razdelila toliko knjig, da "bi lahko vsak otrok do 12. leta v Ameriki dobil svojo".
Predsednica inciative Branje je osnova Carol H. Rasco, ki v akciji sodeluje s prehransko verigo, je na blogu navedla, da dostop otrok do knjig ključen v boju proti nepismenosti. Raziskava iniciative pa je pokazala, da izmed 16 milijonov otrok, ki v ZDA živijo v revščini, dve tretjini nima nobenih knjig. Bralne sposobnosti skoraj 64 odstotkov četrtošolcev v ZDA pa so sodeč po lanskoletnem nacionalnem preverjanju pod osnovnim nivojem.
Dobra praksa letos tudi v Sloveniji
McDonald's je dobro prakso razširil tudi v Evropi, vključno s Slovenijo. "Do konca leta 2016 se bo na vseh tržiščih, kjer je prisoten McDonald's, odvijala promocija knjig s pomočjo Happy Meala," so nam odgovorili pri slovenskem predstavniku prehranske verige in dodali, da je bil njihov največji izziv pri vpeljavi takšnega projekta izbira ustreznih knjig za celotno Evropo. "Čeprav je branje univerzalna aktivnost, se interesi otrok med državami močno razlikujejo."
-
Preberite še: Skoraj vsi pismeni, a le redki dobro
V letošnjem letu so tako izbrali osem knjig, ki jih bodo priložili otroškemu meniju: Ostržek, Peter Pan, Svet ponoči, Zakladi iz globin, 3D Super živali, Timmyev rojstni dan, Smrk skrivalnice in Odkrivanje izumrlih Živali.
Kot pravijo pri o McDonald'su je tako že leta 2013 v Evropi po McDonald'sovi zaslugi v otroške roke prišlo več kot 32 milijonov knjig v 35 različnih jezikih.
zakaj ne talajo kar Koran
Super, drek so zavili v malo lepso embalazo
Da bojo še bolj v trendu, pa naj dodajo figurco bradatega begunca