Na naše vprašanje, kakšno zagotovilo daje Magna, da bo tu dejansko nastala večja tovarna, je odgovoril, da je zagotovilo že to, da so vložili prošnjo za okoljevarstveno soglasje za drugo in tretjo fazo."Temu moramo zaupati", je dodal.
Na slovesnosti je prisoten tudi predsednik vlade Marjan Šarec, ki je izpostavil, da je za Hoče danes velik dan in pri tem tudi sam spomnil na težave, do katerih je prihajalo ob projektu. "Tisti, ki smo bolj od daleč spremljali zgodbo, si verjetno nikoli ne bomo mogli predstavljati veselja, ki ga danes doživljata prejšnji predsednik vlade in gospodarski minister. V Sloveniji je včasih težko izpeljati kakšen projekt, ni pa nemogoče," je dodal Šarec. Po njegovih besedah Slovenija naklonjena tujim investicijam.
Kar se širjenja tovarne tiče, je bil predsednik Magne Europe Günther Apfalter skrivnosten, dejal je le, da si močno prizadevajo za pridobitev novih poslov. Avtomobilska industrija je namreč po njegovem trenutno v zelo nepredvidljivi fazi, tudi zaradi elektrifikacije in razvoja avtonomnih vozil, še zdaleč pa sedanje razmere niso primerljive z globalno gospodarsko krizo pred desetletjem.
Ključna Cerarjeva vlada
"Danes začenjamo novo poglavje v razvoju Štajerske in celotne Slovenije," je ob položitvi temeljnega kamna oktobra leta 2017 v
Danes minister za zunanje zadeve v Šarčevi vladi, je bil tudi tokrat med gosti uradne otvoritve lakirnice, njegova vlada je namreč izdatno politično in finančno podprla prihod kanadsko-avstrijskega avtomobilskega giganta. Sprejela je celo poseben zakon, s katerim so pospešili postopke za naložbo, investitorjem pa nato dodelila še skoraj 19 milijonov evrov finančne spodbude.
Magna Steyr je 19. marca pričela poskusno proizvodnjo, ko so delavci zlakirali prve karoserije jaguarja E-Pace H 54. Proizvodnja trenutno poteka v eni dopoldanski izmeni, zaposlenih je približno 200 ljudi.
Sicer so zagon proizvodnje v novi lakirnici načrtovala že prej, a se je zapletlo pri pridobivanju okoljevarstvenega dovoljenja. Arso je dovoljenje izdal tik pred novim letom, a se je nanj pritožila organizacija Rovo. Okoljsko ministrstvo je v začetku februarja njihov ugovor zavrnilo, vendar se je pravnomočnost dokumenta zavlekla za dodatnih 30 dni, kolikor je strankam v postopku ostalo časa za vložitev pritožbe na upravno sodišče. Po stopnjevanju proizvodnje v naslednjih tednih so redni zagon takrat napovedali do konca maja.
S skoraj 150 milijonov evrov vredno prvo fazo naložbe naj bi Magna v skladu s pogodbo do leta 2022 zaposlila nekaj več kot 400 ljudi, v desetih letih pa naj bi ustvarila najmanj tisoč novih delovnih mest.
Kako bo potekala ta širitev, ko naj bi v halah, ki stojijo v neposredni bližini mariborskega letališča potekala proizvodnja celotnega avtomobila, v Magni do sedaj še niso razkrili. Dejali so le, da je vse odvisno le od prihodnjih naročil. Karoserije, ki jih lakirajo trenutno, so namenjene avtomobilu znamke Jaguar E-Pace H540.
Kot je znano, je za drugo fazo, ki predvideva proizvodnjo tisoč avtomobilov na leto, predvidena izgradnja železniških tirov znotraj tovarne Magne Steyr. Trenutno potekajo postopki pridobivanja okoljevarstvenega soglasja.
Ali veš, kje najti žensko za eno noč? Pridite v >>> www.Bredhot.Com
Kakšna butasta izjava k nima veze z ničemer. Razumel bi, če bi rekel, da kdor plava s tokom pride do cilja. Ampak kaj drugega pričakovati od leftarda kot neumnost?
"zaposlenih je približno 200 ljudi."... "do leta 2022 zaposlila nekaj več kot 400 ljudi, v desetih letih pa naj bi ustvarila najmanj tisoč novih delovnih mest." Minuta googlanja me popelje na članek v Financah iz decembra 2016: "Proizvajalec avtomobilov namerava… ...prikaži veča v Hočah pri Mariboru zaposliti tri tisoč ljudi" No, s 3000 smo zdaj na 200. Mogoče v desetih letih na 1000, kar je še vedno trikrat manj od obljubljenega!