Slovenija
47 ogledov

Lego močnejša blagovna znamka kot Ferrari

lego dan Anže Petkovšek
Danski proizvajalec igrač Lego je na vrhu lestvice najmočnejših globalnih blagovnih znamk letos prehitel italijanskega proizvajalca luksuznih športnih vozil Ferrari, ki je padel na deveto mesto.

Na drugo mesto se je uvrstila revizijska družba PWC, na tretje znamka energijskih pijač Red Bull, na četrto pa svetovalno podjetje McKinsey.

Lego kot blagovna znamka pri potrošnikih vzbuja občutek domačnosti in kreativnosti, k večji priljubljenosti znamke pa je pripomogel tudi animiran film Lego Movie, so zapisali v družbi Brand Finance, ki je pripravila lestvico najmočnejših blagovnih znamk.

Na lestvici najmočnejših blagovnih znamk so se od petega do 10. mesta zvrstile še znamke Burberry, Rolex, L'Oreal, Coca Cola, Ferrari, Nike in Disney.


Največ je vreden Apple

Družba Brand Finance je poleg priprave lestvice najmočnejših blagovnih znamk izračunala tudi, katera je najvrednejša. Prvo mesto je zasedel Apple, vrednost te blagovne znamke pa je ocenjena na 128 milijard dolarjev. Na drugo in tretje mesto sta se po tem kazalcu uvrstila Samsung in Google.

Najhitreje rastoča blagovna znamka je letos Twitter, saj se je vrednost blagovne znamke v leto dni skoraj potrojila na 4,4 milijarde dolarjev.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.