V Pivovarni Laško trdijo, da je Kitajska kot največja država na svetu po številu prebivalstva in država z eno najvišjih gospodarskih rasti zelo zanimiva za številne svetovne korporacije in tudi za izvozno usmerjena slovenska podjetja.
“V pripravah za vstop Pivovarne Laško na kitajsko tržišče so naši kitajski partnerji v provinci Zhejiang ustanovili tudi podjetje Lasko International Trade co. Inc., ki ima sedež v obmorskem mestu Wenzhou, tretjem največjem mestu in gospodarskem središču province. Že samo mesto s približno 7,6 milijona prebivalci ter pristaniščem, preko katerega tradicionalno že več sto let poteka intenzivno trgovanje z Evropo, predstavlja zanimivo tržišče za naše izdelke," navaja Jure Struc, direktor marketinga Pivovarne Laško.
Izziv in perspektiva
Po besedah Mitja Velikonja, vodje prodaje na tujih trgih v Pivovarni Laško, so se po temeljitih pogovorih s kitajskimi partnerji odločili, da s prvo testno pošiljko izdelkov preverijo odziv kitajskih kupcev v tem velikem in gospodarsko zelo močnem mestu. V primeru dobrega odziva kupcev lahko prodor na kitajsko tržišče predstavlja velik izziv in hkrati perspektivo za Pivovarno Laško. “Zadovoljni smo, da smo našli lokalnega partnerja, ki je pokazal velik interes in spodbudne načrte za sodelovanje z našo pivovarno. Sklenitev sodelovanja s kitajskimi partnerji nam predstavlja še eno potrditev kakovosti naših izdelkov," je še povedal Velikonja.