Prejšnji teden je naš bralec v Mercatorju na Prulah kupil liter mleka z 1,6 maščobe. Produkt Ljubljanskih mlekarn je imel odtisnjen rok uporabe do 15. septembra in do tega datuma ga je ločilo še kar nekaj dni. Ko je prišel domov, pa je ugotovil, da je v embalaži voda in ne mleko.
Do nerodne napake je prišlo med prehodom s polnjenja mleka z višjim odstotkom maščob na mleko z manj maščob. Namreč: na polnilnem stroju najprej polnijo embalaže z mlekom, ki vsebuje najvišji odstotek mlečnih maščob (tj. 3,2 odstotka m.m.) in nadaljujejo z mlekom, ki vsebuje 1,6 odstotka m.m..
Operater ni izločil dovolj paketov
"Med polnjenjem enega in drugega mleka na polnilnem stroju naredimo izriv z vodo. V opisanem primeru operater na žalost na stroju ni izločil zadostno število paketov, zato se je pomotoma embalaža polnjena z mešanico vode in mleka znašla na prodajnih policah," nam je pojasnila Renata Lovrak, direktorica korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah in dodala, "da v omenjenem primeru vsebina ni bila zdravju škodljiva, saj pri postopku polnjenja uporabljamo sterilno vodo. Prav tako ni celotna serija omenjenega mleka neustrezna, ker kontroliramo vzorce vsake serije. Vsi rezultati omenjene serije so pri kontroli bili ustrezni."
Pritožb še niso prejeli, so pa zaradi tega primera v "procesu polnjenja mleka uvedli še dodatne korektivne ukrepe, da se to ne bo ponovilo." V primeru, da se tovrsten nakup, kot ga je doživel naš bralec, zgodi tudi vam, lahko pokličete na telefonsko številko 080 11 44 in zahtevate, da vam reklamiran izdelek zamenjajo z novim.