Križarjenje, ki je bilo še pred nekaj leti domena bogatašev, postaja vse bolj dostopno tudi za običajne ljudi. Za osemdnevno križarjenje v povprečju lahko odštejete že med 500 in 800 evrov na osebo, kar je glede na ponudbo, ki vam jo nudijo na križarki, zelo ugodno.
Kot pravi Mihaič, samo v Evropi ta industrija ustvari 310 tisoč novih delovnih mest in ustvari dobrih 14 milijard evrov direktne potrošnje. Med najbolj perspektivnimi so azijski in južnoameriški trgi.
Direktor specializiranega združenja podjetja za promocijo in prodajo križarjenj, ladijskih in letalskih prevozov Cruise & Ferry Center Arsen Mihaič je za zurnal24.si povedal, da so namreč vsi potniki na ladji ne glede na to, v kakšni kabini so, deležni enakih storitev.
"Na ladji so vse kabine razkošne, le da imajo ene pogled na morje, druge pa ne. Poleg glavnih obrokov, ki predstavljajo vrhunec kulinarične umetnosti, dobite še številne vmesne obroke, poskrbljeno je za zabavo in rekreacijo, gledališke in filmske predstave ter izobraževanje," razlaga Mihaič in dodaja, da je vse to vključeno v osnovno ceno križarjenja.
Dodaten denar boste tako potrebovali le za organizirane izlete na kopnem in razvajanje v lepotilnih salonih in trgovinah na ladji.
Križarjenje sicer v globalni turistični ponudbi iz leta v leto pridobiva vedno večji pomen. Vsako leto se za tako vrsto počitnikovanja odloči okoli 15 milijonov ljudi. Med njimi je tudi okoli 13 tisoč Slovencev.
Ti se, kot pravi Mihaič, največkrat odločajo za križarjenje po Sredozemlju med poletnimi in prvomajskimi počitnicami in po Severni Evropi v poletnih mesecih. Kanarski otoki so priljubljeni v zimskem času, vse leto pa se Slovenci odpravljajo na križarjenje po Karibih.