Kaj je dobro vedeti pred uvedbo?
Najprej je treba premisliti, kaj konkretno pričakujemo od sistema CRM; katere informacije o kupcih želimo spremljati, kakšen je prodajni proces, ali ga lahko kako avtomatiziramo ter ali želimo podpreti tudi marketinške in podporne procese. Priporočljivo je, da si postavimo jasne in merljive cilje. Sistemi CRM se med seboj razlikujejo; najbolje je izbrati takšnega, ki ga lahko ponudnik popolnoma prilagodi potrebam in željam konkretne organizacije oziroma podjetja.
Centralizacija podatkov in informacij
Intrix CRM omogoča izjemno prilagodljivost procesom vsakega podjetja, ne glede na velikost oziroma število zaposlenih. Poleg tega, da so vsi podatki pregledno zbrani in skrbno arhivirani, je seveda najpomebneje, da jih imajo vsi sodelavci vedno pri roki, ko jih potrebujejo. S sistemom CRM bomo dosegli jasno definiran prodajni proces, ki bo v pomoč vsakemu prodajniku v ekipi, hkrati pa nam omogoča takojšen pregled nad razpoložljivostjo ekipe. Ti ukrepi nam bodo prihranili čas, povečali produktivnost, izboljšali uspešnost prodajnih priložnosti in zadovoljstvo strank.
Naj to ne bo le še en program več!
Zagotovo je sistem CRM v vsakem podjetju nujno potreben, a za izpolnitev zastavljenih ciljev je treba izboljšati tudi druge ravni poslovanja. Sistem je treba čim bolje prilagoditi individualnim potrebam in procesom podjetja, mogoče pa ga je tudi povezati z računovodskimi in drugimi ERP programi. Pred uvedbo je treba definirati poslovne cilje, uvedbe pa se je dobro lotiti s strokovnjaki s tega področja. S pametno uvedbo optimiziramo poslovne procese, kar nam bo v veliko pomoč na poti do večje prodaje. Programu Intrix CRM zaupa že več kot 3.500 uporabnikov in ga lahko tudi sami kadarkoli brezplačno preizkusite na www.intrix.si