Ključ do uspeha sta, kot kažejo glavna mesta na razstavnih prostorih dvoran v Frankfurtu, elektrifikacija in hibridizacija modelske palete. Na ta način bi lahko proizvajalci vozil še lahko upali, da bi lahko v naslednjih nekaj mesecih zmanjšali ogljični odtis svojih vozil na predvidenih 95 gramov CO2 na prevoženi kilometer ali pa vsaj v bližino te meje.
Soočajo se z velikimi izzivi. Predvsem z izzivom, kako tehnologijo ponuditi po ceni, ki bo sprejemljiva kupcem in ne bo načela dobička avtomobilske industrije, ki že trpi upad prodaje novih avtomobilov.
Na voljo so avtomobili, ki stanejo 10 tisoč evrov več kot vozila s konvencionalnimi motorji, na drugi strani pa so potrošniki, ki takih vozil bolj ne želijo, kot želijo. Vse to je mešanica za velik eksploziv.
Do naslednjega leta morajo avtomobilski proizvajalci emisije emisije CO2 zmanjšati na 95 gramov na kilometer poti, gre za povprečje izpustov avtomobilov, ki jih proizvede posamezni proizvajalec vozil, kar pomeni, da ima lahko določen model vozila tudi večje izpuste, če ima drugi manjše. Pomembno je povprečje. In to je trenutno pri 120,5 gramih CO2 na prevožen kilometer. Še bolj skrb vzbujajoče pa je, da so se emisije zadnje leto povečale in ne zmanjšale, predvsem na račun padca prodaje ogljično ugodnejših dizelskih vozil (njihova težava so škodljivi dušikovi oksidi) ob bencinsko gnanih vozil in še večjega zanimanja kupcev za SUV vozila, ki z večjo maso od kombilimuzin, karavanov in tudi enoprostorcev, ki so praktično izumrli, težje dosegajo nižji ogljični odtis.
Še več, evropska zakonodaja veleva, da morajo avtomobilski proizvajalci med letom 2021 in 2030 emisije dodatno zmanjšati za 37,5 odstotka, ob tem, da jih bodo med letoma 2007 in 2021 že zmanjšali za 40 odstotkov.
Šef Daimlerja Ola Kaellenius je za Automotive News Europe to ocenil kot velik izziv in pravi, da morajo avtomobilski proizvajalci narediti avtomobile, ki bodo dosegali cilje, kupci pa morajo to podpreti s kupovanjem takšnih vozil. Dodaja, da imajo vsa potrebna vozila, da bi dosegli cilje. Mercedesovi kupci še vedno največ povprašujejo po SUV modelih, ki predstavljajo več kot tretjino njihove prodaje. Trend prodaje SUV vozil se v zadnjega četrt stoletja ni spremenil.
Čas uvedbe znižanja CO2 ne bi mogel biti slabši, tu sta kitajsko-ameriška trgovinska vojna in brexit. Pri Volkswagnu so kljub regulativnem krču v razvoj električnih avtomobilov investiralo 80 milijard evrov v želji, da postanejo največji proizvajalec električnih avtomobilov na svetu. Enako želijo drugi. V letošnjem Frankfurtu lahko vidimo električno corso (sestrski električni peugeot 208 bomo preizkusili na mednarodni predstavitvi že prihodnji mesec), VW je predstavil ID 3, ki naj bi dolgoročno nasledil kar golfa ... premijski proizvajalci vsi po vrsti želijo prehiteti Teslo.
Kljub temu, da so električni modeli v središču pozornosti, pa so v njihovi neposredni bližini razstavljeni modeli iz komercialne ponudbe, ki še vedno prinašajo dobiček. Greenpeace je ob odprtju avtomobilskega salona napihnil ogromen črn balon, okrašen z besedo CO2 iz velikih izpušnih cevi pošastnega tovornjaka v znak protesta, da se avtomobilska industrija zanaša na motorje na notranje zgorevanje. Fiat Chrysler se na primer rešuje s kupovanjem kuponov s strani Tesle, da bi se izognil velikim kaznim. JATO Dynamics je letos izračunal, da bi morali pri FCA za vsak nov avto plačati kazen v višini nekaj več kot 3.300 evrov, tudi drugi je ne bi odnesli bistveno bolje.
Za dosego okoljskih ciljev bo treba prodajo električnih vozil do leta 2021 potrojiti, njihov delež bo moral biti vsaj 6 odstotkov. Hkrati bodo morali za petkrat povečati prodajo priključnih hibridov, ocenjuje nemška inženirska družba FEV Consulting.
V nasprotnem bo kazen boleča. 95 evrov globe na avto za vsak presežen gram CO2, ki bo nad mejo 95 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Kazni lahko hitro pobegnejo v 100 milijonov evrov in celo milijarde evrov.
Še težje je, ker se še danes ne ve, ali bodo ljudje pripravljeni vse to plačati, hkrati pa številni še vedno zamujajo s prihodom elektrificiranih modelov na trg, kako bo s čakalnimi dobami, dobavo ... Veliko bo znanega že čez dobro leto dni.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma prejel 21.758 $, prejšnji mesec pa sem plačal 29.467 $ za 3-urni delovnik. To naredim ............ >>>>>>>>>> 𝑾𝒘𝒘.𝑱𝒐𝒃𝒛𝑪𝒂𝒓𝒕.𝑪𝒐𝒎
skrajni čas, da se ukrepa zoper jakodimiče, samo kaj, ko bomo na koncu to plačali kupci novih in rabljenih vozil, tako kot vedno oziroma že sedaj cene v nebo
Zanimiva slovenščina "Kdor jih je bo dosegel, bo moral plačati velikanske kazni.." kdor ji je ALI kdor jih bo?