Avto
4846 ogledov

Mercedes nam je pokazal, kako bo jutri izgledal luksuz

Mercedes-Benz EQS koncept
1/15
Mercedes-Benz AG
Mercedes EQS napoveduje čas luksuznih električnih limuzin.

Mercedes razmišlja luksuzno. In zato ni naključje, da bo naslednji povsem električni model po že predstavljenem EQC prav limuzina, ki bo razvita na podlagi že zelo dodelanega koncepta EQS. 

Oblikovno gre za svež pogled na to, kako naj bi bile oblikovane limuzine jutrišnjega dne. Ekipa oblikovalcev je še enkrat več zrisala zunanjost z le malo ostrimi potezami, namesto njih prevladujejo mehke linije in zaobljeni robovi. Kot je razvidno z uradnega materiala, je zunanjost v veliki meri delo 31-letnega Lukasa Haaga, vzhajajoče zvezde Mercedesovega dizajna.

V oči pade zelo dolga medosna razdalja z minimalnimi previsi, zaradi visokih bokov pa se zdi kupejevska streha nižja, kot je v resnici. Vmesni B stebriček je zelo ozek, karoserija koncepta pa je obarvana v kar tri različne barve. Krono pogleda z boka predstavljajo kar 24-palčna platišča.

Mercedes-Benz EQS koncept | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG

Za presenečenje zadaj poskrbi svetloba luči, saj klasičnih enovitih svetil sploh ni, temveč jih nadomešča po celotnem zadku razporejenih 229 zvezdic v obliki Mercedesovega znaka. Prednji del v marsičem spominja na EQC. Tako Mercedesov logotip kot cesto osvetljujejo posamezne LED diode, skupaj jih je kar 940. EQS uporablja posebno napredno tehnologijo osvetlitve, ki omogoča prikazovanje različnih holografskih slik.

Osrednji del notranjosti je plavajoča sredinska konzola, ki se razprostira med štirimi sedeži. Na njenem sprednjem delu je tanek zaslon na dotik za nadzor glavnih funkcij vozila, še dva druga zaslona pa sta pritrjena vsak na notranjo stran vrat. Namenjena sta prilagoditvam podpornih sistemov, recimo za udobje, notranjo razsvetljavo ...

Mercedes-Benz EQS koncept | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG
Mercedes-Benz EQS koncept | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG

Modernost EQS v notranjosti izkazuje tudi zaradi uporabljenih materialov, med drugim je oblazinjenje strehe narejeno iz recikliranih plastičnih odpadkov iz morja.

EQS je narejen na povsem novi platformi za električne avte, kar je bistvena razlika s serijskim EQC, ki uporablja isto platformo kot model GLC. Na vsaki osi EQS je po en elektromotor, njuna skupna moč je 350 kW (476 KM). Limuzina po njuni zaslugi doseže prvo stotico v 4,5 sekunde, najvišja hitrost je nad 200 km/h. Baterija ima 100 kWh, doseg z enim polnjenjem po WLTP pa je kar 700 kilometrov. Na ultrahitri polnilnici z močjo 350 kW bi se do 80 odstotkov napolnila v 20 minutah, trdijo pri Mercedesu.

Mercedes-Benz EQS koncept | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG

Glede na vso vgrajeno asistenčno tehnologijo je EQS sposoben avtonomne stopnje 3, torej vožnje po avtocesti brez vsakršne pomoči voznika. Seveda niso pozabili na pregovorno Mercedesovo vožnjo, za to naj bi med drugim skrbela zračno vzmetenje in štirikolesni volan.

EQS v serijski različici naj bi bila predstavljena že prihodnje leto. Rešitve, ki jih bo uvedla, pa bomo verjetno kmalu videli tudi v drugih mercedesih.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • stromar 08:26 12.september 2019.

    zato drugo leto že dobavljivi električni Opel Corsa, Peugeot 208, mala Honda, VW ID3, prenovljen cenejši VW e-up... So dražji od fosilcev, samo bistveno manj stroškov, ugoden kredit R+1,3%, gorivo takorekoč zastonj, še posebej v poceni tarifi ponoči ali s ...prikaži več sončno elektrarno, ko je omrežje manj obremenjeno, Na Norveškem so sicer olajšave pri davkih in niti niso toliko cenejši

  • NeAnonimni 14:20 11.september 2019.

    Električne avte kupujejo bolj premožni, kot drugi ali tretji avto. Za pokazati se.(Na norveškem npr dajejo neverjetne subvencije in ostale ugodnosti (brezplačna parkirišča, cestnine...) S tem so spodbudili prodajo električnih vozil tam. To ne bo večno) . Sklepam, da bo ...prikaži več večina električnih avtomobilov v prihodnosti luksuznih, saj si jih raja ne bo privoščila.