Marsikateremu espeju bi razpisana sredstva prišla prav. Mogoče le nima prave ideje.
Anže Petkovšek
Boris Tomašič, član SDS, česar, kot pravi, ne skriva, saj je politično opredeljen kot vsak Slovenec, je lani poleti kot podjetnik nastopil v SDS-ovem videu o programu razvoja Slovenije. Konec aprila je s produkcijskim podjetjem, ki ga je odprl lani jeseni, objavil prvi intervju z ministrom Senkom Pličaničem, nato pa v manj kot dveh mesecih polurne intervjuje s še osmimi ministri aktualne vlade. Konec junija je bil objavljen zadnji intervju v seriji ministrov, poleti zaključen razpis ministrstva, jeseni se je oddaja nadaljevala z intervjuji z veleposlaniki v Sloveniji. Kot nam je dejal, se že dogovarja tudi s predsednikom vlade. Za primerjavo: ko smo ministra Žigo Turka, ki je v oddaji Pogovor in Pika nastopil aprila, vprašali za intervju za naš časopis pred začetkom šolskega leta, so njegovi svetovalci za prvi teden preverjali urnik in nam kmalu odgovorili, da nima časa. Ko smo predlagali katerikoli alternativni poznejši termin, pa so nam kar nemudoma pojasnili, da ... nima časa.
Vrh ledene gore
Res je, podjetnik je prejel le slabih 24 tisoč evrov sofinanciranja, kar je dober odstotek celotne mase sredstev za razpis. Tomašič mi je tudi sam namignil, da ne delamo drugega, kot da iščemo negativne zgodbe. Drži, problemi te države so večji od 24 tisoč evrov. Drži pa tudi, da je poslanstvo medijev preverjati, nadzirati, biti kritični, objektivni in predstavljati vse strani. Ne pa producirati promocijske intervjuje o članih aktualne vlade, ki so nam simpatični, in to iz proračunskega denarja.
ZA TISTEGA DELATE KI VAS PLAČUJE DUŠE PRODANE NOVINARSKE. SRAM VAS JE LAHKO.