V javni upravi pač ni v navadi, da bi inšpektor, če potrebuje službeno vozilo, najprej pogledal, ali je kje drugje v javni upravi kakšno (trenutno) odveč. Ne, gre se v nakup novega. Kupili bomo tudi za 13 milijonov evrov zemljišč. Pa kaj če bo nato zaradi takšnih ali drugačnih (birokratskih ali finančnih) zapletov na njih še leta raslo le grmovje. In ja, za pisarniški in splošni material, razne storitve ter tekoče vzdrževanje bo 160 tisoč uslužbencev porabilo 863 milijonov evrov.
Neresno. In kljub temu vsi ti javni uslužbenci takoj skočijo v zrak, ko jim kdo samo omeni, da bo – če bo šlo tako naprej – verjetno prišel tudi čas, ko se bodo rezale plače. Sindikalisti nato vedno zagrozijo – z ulico, če se ne bo spoštoval "socialni dialog".
Ph, čisto neresno, ker se praktično ne spomnim, da bi se kdaj v vseh teh letih krize javni uslužbenci resno oglasili in sodelovali v debati, kako javno upravo narediti cenejšo in učinkovitejšo. Ne, raje imajo svoja zasebna podjetja, za honorarje pišejo zakone in predavajo.
Vlada, če in ko jo bomo dobili, bo morala kar zavihati rokave. Potem bomo pa videli, kako pogumna je. Bomo dobili lepotne popravke ali pa bomo zaradi resnih rezov pri privilegijih in anomalijah v javni upravi res priča celo uličnemu razkazovanju mišic?
Komentar se navezuje na članek 13 rezov v krizni proračun.