Slovenija > Komentarji in kolumne
26 ogledov

Če že dražite, 
tudi več podarite

Aleksandar Lukić (Foto: Boštjan Tacol) Žurnal24 main
Pop TV ceni gledalce. Ceni jih tako zelo, da jim je zaupal reševanje svojih financ.

Mogoče gre zgolj za naključje (ali pa tudi ne), a cene za glas ljudstva v resničnostnih šovih podjetja Pro plus so se povišale, ko je dobiček začel upadati. Sploh lani je Pro plus doživel krepak padec dobička – znašal je le tretjino tistega iz predhodnega leta –, cene glasov pa so se letos glede na lani podvojile. Še vedno mislite, da je to le naključje? Pri Pro plusu podražitve uradno ne povezujejo s tem. No, vsaj v odgovorih tega niso nikoli omenili.

Da inflacija z dražjimi glasovi nima praktično nič, je jasno – verjetno ni potrebe, da spomnimo na gospodarsko krizo in minimalno rast cen v tem času. Pri Pro plusu izpostavljajo, da letos glasovalcem poklanjajo veliko denarnih nagrad, tudi vozilo, dobili pa bodo tudi druge ugodnosti. Je nagrad več kot prejšnja leta? Ne vemo. Če pa jih je, naj pokažejo, koliko več. Če sklepamo po podražitvi, bi morali gledalci dobiti dvakrat toliko nagrad, kot so jih lani. Pa jih bodo? Bomo preverili, ko se šov konča.

Kruha in iger. Zadnjih nam Pro plus da, vendar za kruh, če želimo oddati kakšen glas, zmanjka. Tu bi se verjetno dalo skleniti kompromis: zvišanje cene bi lahko bilo polovično. Tako bi glasovalcem ostalo vsaj še za četrtino kruha. Konec koncev sta zadnji dve leti le obdobje, ko so številni izgubili službe, ko imajo mnogi težave, in res ni čas za podražitve ... Tudi pri komercialni televiziji bi se lahko tega zavedali in tistim, ki se svojemu kruhu odpovedujejo, da ga zagotavljajo njim, pomagali – z manjšimi podražitvami.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.