“Kje najdejo takšne šalabajzerje za strežbo v lokalih?! Pfuj, jebemti!” se konča komentar nezadovoljne stranke enega izmed ljubljanskih lokalov. Takšne in drugačne zgodbe nezadovoljnih uporabnikov se na portalih, kot je Salabajzer.si, množijo vsak dan. Povečanje števila tovrstnih negativno nastrojenih komentarjev mnogi pripisujejo temu, da te spletne strani uporabnikom omogočajo anonimnost.
Začetki |
Izražanje nezadovoljstva na spletu se je začelo s pojavom spletnih forumov. Odpirale so se teme, komentarji pa so se vrstili. Danes je bolj priljubljeno komentiranje člankov medijskih portalov. |
Še posebno so v Sloveniji priljubljene spletne strani, na katerih se uporabniku ni treba prijaviti. Eden izmed portalov, ki to omogoča, je tudi zurnal24.si. Namestnico urednice smo povprašali, katere teme privabijo največ negativnih komentarjev.
“Ljudje na našem portalu največ pljuvajo na teme slovensko-hrvaških odnosov, Romov, političnih afer in slovenske estrade. Od zadnje so največkrat tarča posmeha Čepini, Matjaž Kitak, Sabina Remar in podobni. Največ negativnih kritik je deležna država oziroma davkarija in sociala. Uporabniki se radi razdelijo na dva tabora, denimo na leve in na desne, ter se nato med sabo javno prepirajo,” pojasnjuje Irena Kolar.
Podjetja se tudi odzivajo
Na straneh, kot je Salabajzer.si, se “popljuvana” podjetja vedno pogosteje tudi odzovejo in
prek tovrstnih strani javno ponudijo rešitev problema, saj se zavedajo, da tudi tako ohranjajo stik
s kupci in branijo svoje dobro ime.