Akrobati Dunking Devils, ki so pred kratkim odprli največji slovenski trampolin park Woop! Ljubljana, so vzporedno z odprtjem parka trdo delali še na drugem projektu, s katerim premikajo meje.
Posneli so 10-delno spletno serijo za zagon Facebookove platforme Facebook Watch, ki bo konkurirala spletnim televizijskim ponudnikom, kot so Netflix, YouTube in Amazon Prime.
Zuckerberg je namreč financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin. Med prve ustvarjalce je izbral tudi Dunking Devilse in F&B Acrobatics in skupaj z spletnim kanalom People Are Awesome so ustvarili serijo Fly Guys.
Pretekli petek je luč sveta ugledala 2. epizoda, ki je bila v sodelovanju s Slovenskimi Železnicami. V njej Dunking Devils izvedejo vratolomen kaskaderski podvig čez parno lokomotivo.
Izbrani med prve ustvarjalce vsebin Facebook TV
Ob zagonu svoje TV platforme je Facebook financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin in spodbudile druge k ustvarjanju.
Priložnost je dal samo najboljšim ustvarjalcem, kot so: Bear Grylls iz resničnostne oddaje Neverjetno preživetje, Mike Rowe, ki je znan po seriji Dirty Jobs, medijskim hišam National Geographic, Business Insider, Vice, BuzzFeed ter Hollywoodskim zvezdamam Billu Murrayu, Jessici Alba, Elizabeth Olsen in Orlandu Bloomu.
V to izbrano družbo je Zuckerberg povabili tudi slovenske akrobate Dunking Devils in F&B Acrobatics, ki so skupaj s kanalom People Are Awesome ustvarili 10-delno serijo Fly Guys. Facebook Watch je kot platforma že na voljo v ZDA, pri nas pa bo na voljo kmalu. Kljub temu si lahko Slovenci že zdaj ogledamo vsebine, ki so objavljene na platformi, vključno s prvima dvema epizoda serije Fly Guys.
Serija osvaja gledalce
Fly Guys, 10 epizod dolgo akrobatsko-dokumentarno serijo, so Dunking Devils kar 2 meseca in pol snemali na desetih različnih lokacijah. Kar devet epizod je posnetih prav v Sloveniji: v Kopru, Ljubljani, na Bloškem jezeru, v kamnolomu Verd, na Gradu Snežnik, na Veliki Planini, v muzeju Slovenskih Železnic…
V vsaki od desetih 12-15 minutnih epizod si fantje zamislijo izvedbo še nikoli prej videnih akrobacij, ob katerih gledalcem zastaja dih. Kamera jih spremlja skozi načrtovanje, poskuse in padce, do uspešne izvedbe kaskaderskega podviga. Čeprav je bil objavljen komaj drugi del, je serija že zdaj presegla 4 milijone ogledov.
Vratolomen skok čez parni vlak
Po zabijanju na drvečem potniškem vlaku in akrobacijah na tovornem vlaku so Dunking Devils tokrat osvojili še parno lokomotivo. V drugi epizodi serije Fly Guys, ki je bila posneta skupaj s Slovenskimi železnicami, si Gašper Novak, profesionalni akrobat Dunking Devils, zada vratolomen izziv: skočiti namerava čez parni vlak in pristati na drugi strani v kupu sena.
Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils, je ob tem povedal: “Po treh letih garanja nam je končno uspelo! Dobiti investitorja, kot je Mark Zukerberg in pripeljati filmsko ekipo iz Hollywooda v našo deželo na sončni strani Alp je res uspeh, o katerem smo sanjali. Druga epizoda nastale serije Fly Guys je zame prav posebna. Nadeljuje namreč opus sodelovanja Dunking Devils in Slovenskih Železnic. Po zabijanju na avto vlaku in vratolomnih skokih na tovornem vlaku, nam je zdaj uspelo osvojiti še muzejski vlak. Kot otrok sem z velikimi očmi opazoval parne lokomotive in jih dojemal kot živa bitja, ki dihajo in puhajo! Želim si, da bo naš video spodbudil starše, da svojim otrokom omogočijo ogled in vožnjo na teh neverjetnih lokomotivah!”
Kakšna reklama je to? Da mamo tolk star železniški park? Da o frišnem luftu sploh ne pišem.... Če jim to ni dovolj, se lahko s tem vlakom zapeljejo mimo TEŠa...
Najboljšo reklamo za državo bomo imeli, ko se nam bo izboljšalo gospodarstvo, ko bo začela delati pravna država, ko se bo znižal dolg, dvignil standard, izobražena mladina bo doma odpirala podjetja in vlagatelji bodo odpirali tovarne pri nas. Vse ostalo… ...prikaži večstalo je samo pesek v oči z zelo kratko dobo trajanja.
Kje pa je Pahor ?