Informacij direktor UVK Damjan Matičič ni želel komentirati, je pa, kot poroča Dnevnik, potrdil, da je urad v postopku zoper Pro Plus izdal povzetek relevantnih dejstev. Po zakonu ima Pro Plus zdaj 45 dni časa, da nanj odgovori.
Pro Plus naj bi tako oglaševalcem ponujal popuste, v zameno pa od njih zahteval, da celotni oglaševalski kolač namenijo njim in torej ne oglašujejo na konkurenčnih televizijah.
UVK naj bi tako ugotovil, da so morali oglaševalci, ki se niso želeli odpovedati oglaševanju na drugih televizijah, za enako storitev plačati tudi za 90 odstotkov višje cene.
Popusti, ki jih je ponujal Pro Plus, so bili tako v prvi vrsti namenjeni oviranju konkurenčnih televizij pri dostopu na oglaševalski trg, poroča Dnevnik.
Svoje stranke naj bi v Pro Plusu tudi redno spremljali in preverjali, ali te izpolnjujejo zaveze. V primeru, da so jih kršili, bi se jim posledično poslabšali pogoji oglaševanja na kanalih Pro Plusa.
To je žal res in drži 600%. Na ta račun so se pri nacionalki odzvali z veliklimi rabati in brezplačno izdelavo TV spota, ki sicer povprečno stna okrog 30.000 EUR. Na ta račun je veliko malih neodvisnih produkcij izgubilo posel,… ...prikaži več saj so jim preko povezav velike agencije požrle ves posel, ki so ravno tako začele z brezplačno izdelav o spotov, na račun visokih rabatav pri oglaševanju(45% in več!). Pa tekmuj z njimi če si majhen!