Stara in znižana cena izdelka sta bili enaki.
"No ja, vsaj dražje ni," so bile besede bralca, s katerimi je pospremil fotografijo, ki jo je posnel v trgovini Lidl. Na soku je bila nalepka, ki je označevala znižanje, vendar je bil izdelek nič odstotkov cenejši.
Kot so nam pojasnili v Lidlu, je šlo za napako pri sistemskem urejanju izdelka. "Izdelek je bil nato skeniran v poslovalnici in pomotoma označen nalepko 0 %. V samem sistemu priprave označb za popuste smo zato pred nekaj dnevi odpravili napako in sistemsko zaustavili možnost priprave nalepke z 0 % popusta," so za Zurnal24.si pojasnili v Lidlu in dodali, da tovrstnih spodrsljajev zagotovo ne bo več.
Če bi bil izdelek z popustom na koncu dražji, bi podpirala, da gre moški sliko objavljat na nacionalni časopis. Tu je pa čisto neškodljiva napaka, trgovina pa je dala med vrsticami vedeti, da je prodajalkam, ki se v tem času… ...prikaži več gotovo bojijo za službe, zagrozila.
oni vsaj priznajo da ni nič popusta. drugi pa za tok dvignejo cene kolkr je pol popusta ;)
Lahko bi se bolje znašli in rekli:je tako dober in že tako poceni,da ne potrebuje znižanja